Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:59:21 GMT

اصفهان| پیکر ۲ شهید مدافع وطن در شهرضا تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۲۱۰

اصفهان| پیکر ۲ شهید مدافع وطن در شهرضا تشییع شد

مردم شهرستان شهرضا با دو شهید حادثه تروریستی زاهدان شهید «پناه‌پوری» و شهید «قبادپناه» وداع کردند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا،  شهرستان شهرضا معطر شده بود از نفس گرم شهیدانی که آرامش امروز این مرز و بوم را از خون آنها وام داریم؛ عطر سلام و صلوات گوشه گوشه شهر پیچیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیت‌الاصغر شهرضا شامگاه شنبه میزبان دو شهید مدافع امنیت بود و مردم با شاخه‌های گل به استقبال آمده‌ بودند تا رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند و تابوت‌های شهدا را گلباران می‌کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم این اقدام غیرانسانی را محکوم و اعلام کردند بدون تردید انتقام خون این شهدای مظلوم را خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه شهرضا در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: دشمنان نظام برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور صف کشیده‌اند و تمامی نیرو‌های امنیتی کشور مشغول مبارزه با این توطئه‌گری‌ها هستند.

جواد داستانی با محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: در زمانی تروریست‌ها به این اقدام بی‌شرمانه دست زدند که ملت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گرفتند و چون تحمل چنین صحنه‌هایی را نداشتند به خیال خودشان خواستند تا به این انقلاب ضربه وارد سازند.

وی با اشاره به اینکه این دو شهید این حادثه تروریستی بیش از 20 سال سابقه خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش در راستای تأمین امنیت مردم داشتند، خاطرنشان کرد: خون شهدا در 40 سال گذشته سبب افزایش اقتدار نظام اسلامی شده است.

فرمانده سپاه شهرضا با بیان اینکه این اقدام کور هیچ اثری در امنیت کشور و اراده انقلابی مردم ندارد، افزود: مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت انقلابی ایران افزود.

وی با بیان اینکه شهادت‌طلبی بخشی از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است و آرزوی همه فرزندان ایران‌زمین است خاطرنشان کرد: به طور قطع در این حادثه تروریستی دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی دست داشته‌اند.

مراسم تشییع پیکر این شهدا از ساعت 9 صبح امروز یکشنبه 28 بهمن‌ از میدان تاسوعا به سمت گلزار شهدای شهرستان انجام و از ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه 29 بهمن‌ نیز مراسم بزرگداشتی در بیت‌الاصغر شهرضا برگزار می‌شود.

اصفهان| بهاری به وقت زمستان؛ مسافران "اتوبوس شهادت" به ایستگاه بهشت رسیدندعکس‌نگاشت- اصفهان| مادری به من آموخت که دلتنگی را صبوری کنماصفهان| گلستان شهدا پیکر فرزندان مدافع میهن را در آغوش گرفت

به گزارش تسنیم شهید ستوان‌‌دوم علی اکبر قبادپناه متولد 1352 در شهرضا بود و 25 سال سابقه خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت. وی دارای دو فرزند دختر 8 و 20 ساله و یک پسر 24 ساله است.

شهید ستوان‌یکم علیرضا پناه‌پوری فرزند علی حیدر نیز متولد 10 آبان 1359 دارای یک فرزند پسر 10 ساله است.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت