Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت : رییس جمهوری فردا (دوشنبه ) به منظور افتتاح 16 پروژه صنعتی و معدنی به منطقه گل گهر سیرجان در جنوب غربی استان کرمان سفر می کند.

ناصر تقی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر ، کارخانه خط2 کنستانتره شرکت سنگ آهن گهر زمین و نیز بهره برداری از 14 پروژه بهینه سازی و توسعه زیرساخت تولید در منطقه گل‌گهر از جمله طرحهای افتتاحی است که با حضور رییس جمهوری در این سفر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر ظرفیت ٢ میلیون تن در سال دارد که با سرمایه گذاری 10 و 479میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم یکهزار و 100 نفر افتتاح می شود.
تقی زاده اضافه کرد: همچنین کارخانه خط2 کنسانتره شرکت سنگ‌آهن گهرزمین به ظرفیت 2 میلیون تن در سال با سرمایه گذاری 8 هزار و 64میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم 700 نفر به بهره برداری می رسد و 14 پروژه دیگر در حوزه بهینه سازی و توسعه زیرساخت های تولید منطقه گل‌گهر است.
وی اظهار داشت: مجموع سرمایه گذاری پروژه های قابل افتتاح و در شرف راه اندازی بالغ بر 53 و197میلیارد ریال می باشد و این طرح ها در مجموع 5هزار و 980شغل مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد کرده است.
منطقه معدنی و صنعتی گل گهر با داشتن معادن غنی از سنگ آهن به عنوان یکی از مطرح ترین قطب های فعال معدنی، صنعتی در خاور میانه است که دارای قابلیت های بسیاری برای تبدیل شدن به یک منطقه بزرگ و رقابتی در سطح ایران و حتی جهان است.
این شرکت در حال حاضر با ظرفیت تولید بیش از 15 میلیون تن کنسانتره و بیش از 10 میلیون تن گندله بزرگترین تولید کننده کشور می باشد و با اجرای پروژه های توسعه و بهینه سازی خطوط شرکت، در افق چشم انداز، مجموع تولیدات سالانه این شرکت به بیش 30 میلیون تن خواهد رسید. این شرکت به منظور توسعه زنجیره ارزش خود با تاسیس شرکت های فولادی سهم خود را در تولید محصولات فولادی نظیر آهن اسفنجی توسعه داده است و در آینده نه چندان دور با تولید اسلب نازک و مقاطع فولادی این زنجیره را تکمیل خواهد کرد.
7435/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد افتتاح طرح رييس جمهوري سيرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری