Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش «نماینده»، علی نجفی خوشرودی، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه‌) به بررسی ابعاد حادثه تروریستی زاهدان با حضور مسئولان مربوطه می پردازد.

چهارشنبه هفته‌ گذشته بر اثر حادثه تروریستی در جاده خاش ــ زاهدان تعدادی از پاسداران شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نماینده

کلیدواژه: حادثه خاش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان