Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ووشوکاران زنجانی اعزامی به رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی کشور انتخابی تیم‌ملی موفق به کسب ۱۱ مدال در دو بخش ساندا و تالو شدند.
رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی کشور در بخش پسران با حضور ۲۸۷ سانداکار و ۱۵۸ تالوکار در قالب ۳۵ تیم به میزبانی نجف‌آباد اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان دوره از رقابت‌ها، ورزشکاران زنجانی اعزامی به این مسابقات توانستند ۹ مدال در بخش تالو و ۲ مدال در بخش ساندا به دست آورند.   انتهای پیام/ن   رقابت‌های انتخابی تیم ملی با ۱۱ مدال برای زنجان به پایان رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ووشو هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور

تیم شنای کم بینایان و نابینایان مازندران در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، ۲ مدال طلا ۷ نقره و ۱ برنز به دست آورد.

علیرضا امیری که همیشه در مسابقات مهم روی سکوست، ۴ مدال گرفت.

این شناگر ساروی، دو مدال طلا در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر قورباغه و دو مدال نقره در ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر آزاد کسب کرد.

محمدجواد محمدیان دیگر شناگر ساروی هم ۲ مدال نقره در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۴۰۰ متر آزاد و یک برنز در ۵۰ متر آزاد از آن خود کرد.

مرتضی مسروری شناگر قائمشهری هم ۳ نقره در مواد ۵۰، ۱۰۰ و ۴۰۰ متر آزاد به دست آورد.

بهنام عبدی هدایت شناگران مازندرانی را در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور برعهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور