Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:04:54 GMT

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی خود باوری است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۹۳۵

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی خود باوری است

زاهدان- ایرنا- فرمانده تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی روحیه خودباوری مقابل نظام سلطه بود و ملت ما برای نخستین شعار انقلابی خود یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بهای زیادی تا کنون پرداخت کرده اند.

به گزارش ایرنا سردار رضا ابراهیمی آتانی شنبه شب در گردهمایی ترویجی و تبینی دستاوررهای انقلاب اسلامی در تیپ 110 سلمان فارسی که با حضور کارکنان و فرماندهان این یگان برگزار شد اظهار داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی روحیه خودباوریست و با ایمان به این خود باوری بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ملت ما در راه انقلاب هزاران شهید تقدیم کرده و هم اینک نیز در راه حفظ دستاوردهای انقلاب و حراست از مرزهای خود شهید می دهند.
فرمانده تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: تبیین نقش تفکر بسیجی در دستاوردهای به دست آمده در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف انقلاب است.
وی بیان کرد: مردم با وجود سختی ها و مشکلاتی که ایجاد شده است حضور پرشور و باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند که این امر بار مسئولیت مسئولان را سنگین تر از پیش می کند.
سردار ابراهیمی آتانی تصریح کرد: عدم آشنایی طیف موثر جامعه با اندیشه ولایت عامل کندی حرکت به سوی اهداف انقلاب اسلامی شده است.
وی اظهار داشت: جریان‌هایی در جامعه هستند که بر خلاف رویه انقلاب عمل می کنند و در حال ضربه زدن به انقلاب اند که از جمله این جریان ها گروه های تکفیری تروریستی اند که این جریان ها نه در سطح سیاسی بلکه در عمق فکری و نظری در حال مبارزه با هویت انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش ایرنا کارکنان تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم خون خودشان را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
در این مراسم فرمانده تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اهدای هر قطره خون به منزله اهدای زندگی به یک شخص نیست بلکه اهدای زندگی به یک خانواده است.
سردار ابراهیمی آتانی افزود: همواره رزمندگان در اهدای خون به همنوعان خود پیش قدم بوده اند.
9914**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خودباوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان