Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@10:21:27 GMT

رقم بن‌سلمان برای خرید باشگاه‌منچستر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۹۷۹

ولیعهد جنجالی عربستان برای خرید باشگاه منچستریونایتد حاضر است که 3.5 میلیارد پوند پرداخت کند. ناطقان: به نقل از سایت عربی کوره، در سال‌های اخیر قدرت مولتی میلیاردرهای عرب بر فوتبال اروپا سایه گسترانده است.
بعد از خرید باشگاه‌های بزرگی همچون پاری سن ژرمن و منچسترسیتی توسط قطری‌ها و اماراتی‌ها این بار نویت به شاهزاده عربستانی رسیده که خود را برای خرید یک باشگاه بزرگ آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه سان انگلیس خبر داد که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان حاضر است که برای خرید باشگاه منچستریونایتد ۳.۵ میلیارد پوند پرداخت کند.
به نوشته روزنامه سان مالکان آمریکایی منچستریونایتد برای فروش این باشگاه وسوسه شده‌اند و این احتمال زیاد است که آن را به محمد بن سلمان بفروشند، آن هم با توجه به رقم مالی سنگینی که او پیشنهاد داده است.
هواداران منچستریونایتد به احتمال خیلی زیاد از فروش باشگاه استقبال خواهند کرد چرا که به خوبی می‌دانند باشگاه آنها با آمدن مالک مولتی میلیاردر جدید مثل باشگاه سیتی و پاری سن ژرمن توان خرید هر بازیکنی را خواهد داشت و تیم بار دیگر به روزهای اوج خود بر خواهد گشت.
منبع: ایسنا

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم