Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - تیم کاراته دختران میاندوآب در سبک «شوتوکان آسای ریو» توانست به عنوان نماینده آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور عنوان دوم را به خود اختصاص دهد.

مسوول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میاندوآب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن وحدت اسکو در آذربایجان شرقی و با شرکت بیش از 250 کاراته کا از سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد عزیزوند افزود: در این رقابت ها تیم «چاراویماق» آذربایجان شرقی عنوان نخست و تیم های تبریز و بناب به طور مشترک سوم شدند.
وی اضافه کرد: در بخش کاتای انفرادی در رده سنی خردسالان فاطمه لطفی کاراته کای میاندوآبی مدال طلا و نهال امیدی مدال نقره را کسب کردند.
وی گفت: در بخش کومیته انفرادی نیز دختران در رده سنی خردسالان از میاندوآب فاطمه عمید مدال طلا، فاطمه لطفی مدال نقره و مائده زینالی و رزناز پیغامی به طور مشترک مدال برنز را کسب کردند.
عزیزوند ادامه داد: در بخش کومیته انفرادی در رده سنی نونهالان نیز عسل رجبی، زینب عظیمیان، اسما پهلوانی و آیلین احمدنژاد مدال طلا را کسب کردند و فاطمه احمدنژاد نیز مدال نقره را در این بخش به خود اختصاص داد.
وی اظهار داشت: در بخش نوجوانان نیز رکسانا باباییان به مدال نقره بخش کومیته انفرادی و شقایق جعفرزاده نیز در رشته کاتای انفرادی به مدال نقره رسید. عزیزوند افزود: در رشته کومیته و کاتای انفرادی و در رده سنی جوانان نیز نگین احمدنژاد یک مدال طلا و یک برنز کسب کرد.
به گزارش ایرنا، میاندوآب قطب رشته های رزمی به ویژه کاراته آذربایجان غربی به شمار می رود.
9871/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته قهرماني كشور مياندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم

تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی