Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ولیعهد عربستان که مصرانه به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد است، پیشنهادی اغواکننده به مالکان این باشگاه داده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان مصرانه به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد از خانواده گلیزرها، مالکین آمریکایی این باشگاه انگلیسی است، برای همین پیشنهاد اغواکننده 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیارد پوندی را به این خانواده ارائه کرده است. ولیعهد عربستان امیدوار است بتواند از فصل آینده مالکیت این باشگاه را در اختیار بگیرد.

نشریه انگلیسی «سان» به نقل از منابع نزدیک به خانواده گلیزرها خبر داد، مالکان باشگاه منچستریونایتد مخالف فروش این باشگاه لیگ برتری هستند اما پیشنهاد ارائه شده توسط ولیعهد عربستان ممکن است آنها را وسوسه کند. خانواده گلیزرها در سال 2003 باشگاه منچستریونایتد را در ازای 790 میلیون پوند خریدند و در صورتی که با پیشنهاد محمد بن سلمان موافقت کنند، 2.2 میلیارد پوند سود خواهند کرد.

ولیعهد عربستان سال گذشته میلادی هم خواهان خرید سهام باشگاه منچستریونایتد بود اما مالکان آمریکایی این باشگاه به دلیل نقش داشتن دولت عربستان در مرگ جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار روزنامه‌نگار منتقد رژیم سعودی در سفارت عربستان در استانبول ترکیه، پیشنهاد این عضو خانواده سلطنتی را رد کردند.  

الکس فرگوس به نیمکت منچستریونایتد برمی‌گردد

خانواده سلطنتی عربستان  که ثروت‌شان 850 میلیارد پوند تخمین زده شده، قصد دارد در دنیای فوتبال با همتایان قطری و اماراتی خود به رقابت بپردازد. ناصر الخلیفی قطری مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و در سوی دیگر شیخ منصور اماراتی نیز مالک باشگاه منچسترسیتی است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی

امیرعبداللهیان در اجلاس سازمان همکاری اسلامی: افکار عمومی جهان و بویژه جهان اسلام قویاً از ما انتظار دارند تا در نتیجه این اجلاس سران، توصیه و اقدامات مهمی داشته باشیم شامل:

۱- تاکید بر برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله  در رفح و حتی کرانه باختری؛

۲- رفع کامل محاصره انسانی غزه؛

۳- تبادل اسرا؛

۴- موظف ساختن رژیم اسراییل به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیرو‌های نظامی و تجهیزات آن‌ها از غزه و تضمین بین المللی بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود؛

۵- اعمال تحریم فوری تسلیحاتی و تجاری علیه رژیم اسراییل؛

۶- حمایت از قرار موقت الزام آور دیوان بین الملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان جنایات اسرائیل. برای تضمین صلح و امنیت در منطقه و جهان اسلام، باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توافقی را که به آتش بس فراگیر منجر نشود، امضا نخواهیم کرد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • جمیله علم‌الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل