Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی روسونری دلیل پیروزی ارزشمند شاگردانش در خانه «غول‌کش» این فصل فوتبال ایتالیا را توضیح داد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (شنبه) میلان در خانه آتالانتا - تیمی که در این فصل بزرگانی مانند یوونتوس و اینتر را زمین‌گیر کرده است - لذت بردن شاگردانش از بازی‌شان را دلیل برد قاطع آنها در این بازی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان با کسب این پیروزی جای آتالانتا را در رده چهارم جدول گرفت و در ثبت این نتیجه مهاجم لهستانی جدیدش کریستوف پیونتک با دو گلی که زد نقشی کلیدی داشت.

گتوسو پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من فکر می‌کنم که راز موفقیت‌های فعلی تیم ما عملکرد خوب مهاجمان‌مان است. بال‌های تیم ما فشاری که از جانب مدافعان جلوزن آتالانتا وارد می‌شد را مهار می‌کردند. اراده‌ای  که تیم ما برای فشار به حریف و پس گرفتن توپ نشان می‌داد، فوق‌العاده بود. ما باید در همین مسیر به کارمان ادامه دهیم. میلان دوباره دارد لذت‌بخش بازی می‌کند. بازیکنان ما دوباره با شور و نشاط بازی می‌کنند و از اینکه کنار هم بازی و تمرین کنند راضی هستند. ما نباید این حس و حال را از دست بدهیم. ضمناً تیم‌مان کلی بازیکن با کیفیت هم دارد که البته مهمتر از آن این است که هر یک از آنها از تمام پتانسیلش به نفع تیم استفاده کند.

گتوسو درباره متحول شدن تیمش بعد از ورود پیونتک و لوکاس پاکتا به میلان هم اپظهار داشت: پیونتک و پاکتا باید از کارشان راضی باشند اما اینکه آنها تا این اندازه دارند خوب کار می‌کنند، به لطف تلاش هم‌تیمی‌های‌شان هم هست و من هم فکر می‌کنم که آنها خودشان این موضوع را درک می‌کنند. تمام اعضای تیم دارند خوب کار می‌کنند اما مهم این است که نگذاریم این ذهنیت از تیم دور شود. پیونتک بازیکنی است که برای گلزنی زنده است اما حرکات او هم فوق‌العاده است و از چند ماه گذشته و زمانی که در جنوا بازی می‌کرد، ما را به دیدن چنین گل‌هایی عادت داده است.

جدول رده‌بندی سری A

 

میلان اکنون 7 بازی خارج از خانه متوالی است که شکست نمی‌خورد و این بهترین روند این تیم از ماه آوریل سال 2013 است. حتی چالهانوغلو هم اولین گل خود در سری A را بعد از 60 تلاش نافرجام به ثمر رساند.

گتوسو با اشاره به این آمارها تأکید کرد: همه این‌ها در نتیجه انگیزه، اراده، از خودگذشتگی و حفظ تمرکز بازیکنان است. در شرایط فعلی سخت می‌شود که میلان را شکست داد. من فکر می‌کنم که در دو بازی اخیر، چالهانوغلو به ما کمک‌های مضاعفی کرده است و کیفیت بازی‌اش احیا شده است. من برای همه بازیکنانم احترام قائلم و ما تیم بسیار هماهنگی داریم. وظیفه من هم به عنوان سرمربی تیم این است که امام بازیکنانم را در شرایط ایده‌آل نگه دارم. من در زمان بازیگری‌ام، از خودم خیلی توقع داشتم و وقتی بد کار می‌کردم، خودم را تنبه می‌کردم. در 7، 8 ماه اخیر، من یاد گرفته‌ام که بیشتر به حرف اطرافیانم، به حرف مدیران و بازیکنان گوش کنم. تا چند سال اخیر همچنان احساس می‌کردم یک بازیکنم اما الان آن حس را از خودم دور کرده‌ام اما این حقیقت دارد که من سعی می‌کنم تجربیاتی که از دوران بازیگری‌ام دارم را به بازیکنانم انتقال دهم. با این حال من با این موضوع که باید (چشم بسته) به بازیکنان اعتماد کرد مخالفم. هرگز نباید به یک بازیکن اعتماد کرد! آنها خودشان باید اعتماد شما را جلب کنند چون در غیر اینصورت اگر یک، دو یا سه پاس اشتباه بدهند، ممکن است تیم را به دردسر بیندازند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جنارو اگتوزو آ ث میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ ث میلان آ ث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم

سنگربان باتجربه باواریایی‌ها می‌گوید آنها هرگز دوست ندارند طعم تلخ شکست را بچشند و ترجیح می‌دهند که نتیجه‌ای متفاوت‌تر در بازی مقابل اشتوتگارت رقم می‌خورد.

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

مانوئل نویر، دروازه‌بان باتجربه بایرن مونیخ پس از شکست مقابل اشتوتگارت گفت:

ما هرگز دوست نداریم طعم تلخ شکست را بچشیم و ترجیح می‌دهیم که نتیجه‌ای متفاوت‌تر رقم می‌خورد. اگر یکی از موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل و بازی را 2-1 می‌کردیم، به عنوان برنده زمین را ترک می‌کردیم. می‌دانیم که بازی واقعاً بزرگی در روز چهارشنبه منتظر ماست. امروز در ضدحمله‌ها خطرناک بودیم و اگر موقعیت‌های مشابهی را مقابل رئال مادرید ایجاد کنیم، این موضوع در مورد آنها هم صدق خواهد کرد. بازی برابر رئال مادرید در برنابئو یک فینال است و ما باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر از این بازی ظاهر شویم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!