Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمتی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: اولویت اصلی در بازگشایی مسیرها راه‌های اصلی بوده تا در ادامه عملیات برف روبی مسیرهای فرعی آغاز ‌شود.

به گفته وی در روز گذشته هفت هزار و ۸۹۰ کیلومتر از باندهای اردبیل برف‌روبی شد تا از مجموع هزار و ۶۰۰ روستای استان عملیات بازگشایی مسیر در روستاهای مسدود شده همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین روستاهای مسدود شده به دلیل بارش برف مربوط به شهرستان کوثر بوده و با تمهیدات انجام شده تا پایان وقت امروز بازگشایی تمامی مسیرها به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در روز گذشته بارش برف در تمامی شهرهای استان به جز پارس‌آباد و بیله‌سوار اتفاق افتاد، افزود: از نخستین دقایق شروع بارش‌ها ۱۲۰ اکیپ راهداری با برخورداری از ۴۵۸ نیروی انسانی به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای انجام اقدامات مورد نیاز بودند.

رحمتی از ارائه خدمات این مجموعه در نه راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار خبر داد و تصریح کرد: نیروهای راهداری با آماده‌باش کامل در تمامی گردنه‌ها به ارائه خدمات مورد نظر می‌پردازند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد از اول مهر ماه ۴۰ هزار و ۱۶۵ کیلومتر از مسیرهای اردبیل به صورت باند رفت و برگشت برف روبی شده و مقدار نمک و شن مصرفی نیز بیش از نه هزار و ۸۰۰ تن می‌باشد.

کد خبر 4544330

منبع: مهر

کلیدواژه: برف روبی راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل علی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد