Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر تهران از مدیریت شهری خواست تا بودجه ۹۸ را بر اساس اولویت ها هزینه کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محسن هاشمی» در جلسه امروز شورا با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: نشست ورشو تصویری تمام نما از شرایط بحرانی جهان و عمق فاجعه در برخی کشورهای عربی نشان داد و نشان داد که رژیم اسراییل علیه جمهوری اسلامی و جریان اصیل اسلامی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان افزود: این حادثه مردم ایران را داغدار کرد.

 

وی با اشاره به شباهت این دو حادثه در نرسیدن به اهداف شان گفت: گرچه آمریکا در ورشو توانست دولت های عربی را در کنار رژیم صهیونیستی و منافقین دور هم جمع کند اما نتوانست حتی اشاره کوچکی به نام بزرگ ایران بکند. در عملیات تروریستی هم خون پاک مرزبانان مظلوم و غیور ایران ریخته شد اما شرمساری آن برای عاملان و آمران آن باقی ماند.

 

هاشمی با بیان اینکه تروریسم میدانی و دولتی هر دو عواقب اقدامات شان را به زودی خواهند دید، افزود: در شرایط کنونی اقدامات آشکار و پنهان علیه کشور ما افزایش می یابد بنابراین نیروهای امنیتی، نظامی و سایر مسئولان باید هوشیار باشند.

 

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: باید بدانیم تفرقه و اختلاف امروز مخرب تر از هر ماده منفجره و موثرتر از هر نشست دشمنان ایران عمل خواهد کرد و جریانات سیاسی و صاحبان تریبون های عمومی باید از هر اقدامی که باعث تضعیف قوای سه گانه دیپلماسی و نیروهای دفاعی کشور می شود، بپرهیزند.

 

هاشمی در ادامه با اشاره به دیدارهای شهردار تهران با مراجع معظم تقلید گفت: از طرف اعضای شورا از این دیدارها قدردانی می کنم و امیدوارم به زودی مجموعه دیدگاه های مراجع در اختیار شورا و مدیران شهری قرار بگیرد.

 

هاشمی در ادامه به بودجه 98 اشاره کرد و گفت: بودجه امسال با توجه به تغییرات در مدیریت شهری و برنامه سوم با تاخیر ارایه شده و امیدواریم اعضای شورا بررسی بودجه را در کمیسیون های تخصصی هرچه سریع تر به پایان برسانند.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: پرهیز از هزینه های غیر ضروری و تشریفاتی، افزایش بهره وری در هزینه های خدمت رسانی و توجه به اولویت های توسعه شهر در بخش حمل و نقل از سیاست های شورا در بررسی لایحه بودجه 98 است.

 

هاشمی تاکید کرد: از مدیریت شهری می خواهیم تا با توجه به شرایط سخت معیشت مردم و مشکلات نقدینگی شهرداری از هزینه های غیر ضروری و تشریفاتی بپرهیزند و بودجه را بر اساس اولویت ها هزینه کنند.

 

رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مردم از مدیریت شهری مطالبات جدی دارند و می توانیم بگوییم که سال 98 سالی است که مردم درباره عملکرد مدیریت شهری و لیست امید قضاوت خواهند کرد.

 

هاشمی در ادامه با اشاره به درگذشت پوران شریعت رضوی، خواهر نخستین شهید جنبش دانشجویی ایران و همسر مرحوم دکتر شریعتی را به فرزندان ایشان تسلیت گفت و درگذشت خواهر نایب رییس شورا و خواهر آیت الله هاشمی رفسنجانی که مادر شهید نیز بودند را تسلیت گفت.

 

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی حمله تروریستی وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی نماز جمعه ایران محسن هاشمی شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟