Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@21:15:57 GMT

انقلاب، بالنده به خون شهیدان است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۴۱۰

انقلاب، بالنده به خون شهیدان است

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، یک‌شنبه، ۲۸ بهمن در آیین تشییع پیکر شهید جابر بیرانوند، شهید راه امنیت، در محل فرماندهی انتظامی لرستان، اظهارکرد: شهید جابر بیرانوند از افسران شجاع و دلاور شهرمان بوده است.
وی با ذکر این مطلب که خداوند از عده‌ای از بندگان عهد و پیمان گرفته است، اضافه کرد: امروز در پرتو انقلاب نام اسلام و قرآن در جهان به اهتزاز درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که آن‌چه در سایه انقلاب در دنیا اتفاق می‌افتد این است که جایگاه والای اسلام برای جهانیان معرفی می‌شود‌، ادامه داد: دشمنان اسلام هراسی را در برنامه خود قرار دادند و برای این‌که نور اسلام را خاموش کنند از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب هر روز توطئه جدیدی را انجام می‌دهند برایشان فرقی نمی‌کند چه کسانی را مورد هدف قرار می‌دهند، ادامه داد: آن‌چه برای دشمن مهم است این است که چراغ اسلام را خاموش کنند

خون شهیدان باعث وحدت و استحکام بیشتر ملت می‌شود

امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که پرورش یافتگان مکتب امام حسین(ع) تا آخرین قطره خون از این پرچم پُرافتخار انقلاب دفاع می‌کنند و از همه وجود خود برای گسترش اسلام استفاده می‌کنند، یادآور شد: خون شهیدان در رگ‌های ملت بزرگ ایران جریان دارد.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که دشمنان نیروهای مرزبان در زاهدان و افسر شجاع جابر بیرانوند را در خرم‌آباد مورد هدف قرار می‌دهند اما خون شهیدان باعث وحدت و استحکام بیشتر ملت می‌شود، ادامه داد: شهید جابر بیرانوند افسری ورزیده، آماده مخلص و فداکار بوده و براساس احساس مسئولیت، ماموریت‌های خاص را دنبال می‌کرد و شهادت زیبنده این شهید بود.
وی با اشاره به این‌که در چهل سالگی انقلاب مدافعان حرم و امنیت جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند، ادامه داد: اگر امروز انقلاب بالنده است به‌خاطر خون شهیدان است.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی تشییع شهید نیروی انتظامی آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که توسط دانشجویان آمریکایی و اروپایی سر داده می‌شود، به معنی موفقیت امامین انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: در زمان این امام بزرگوار، هجمه‌های فرهنگی خیلی زیادی اتفاق افتاده بود که امام صادق (ع) در مقابل آن‌ها دو راهبرد داشت که یکی از آن‌ها تبلیغ و تبیین دین اسلام و پاسخگویی به شبهات بود.

وی با اشاره به اینکه زمان امام صادق (ع) شبیه زمان کنونی کشور ماست، گفت: امروز دشمنان با تمام قدرت رسانه‌ای، فیلم‌سازی، فضای مجازی و ... به‌دنبال هجمه فرهنگی در کشورند تا اراده را از جوانان ما بگیرند و آن‌ها را به فساد بکشانند. بنابراین ما باید در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم، باید کار تبلیغ و تبیین ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را انجام دهیم و جنایت‌های دشمنان را افشا کنیم.

وی بیان کرد: امروز جوانان و دانشجویان آمریکایی و اروپایی به میدان آمده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند. این امر به معنی آن است که آن‌ها به رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون خود اعتماد ندارند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود، ادامه داد: با همین تدبیر امامین انقلاب، امروز همه جوانان این پیام را دریافت کرده‌اند و این امر به معنای موفقیت امامین انقلاب است.

وی گفت: راهبرد دوم امام جعفر صادق (ع) مبارزه با طاغوت بود که ملت ایران نیز از ابتدای شکل‌گیری انقلاب، مبارزه با طاغوت را در دستور کار قرار داد و امروز قدرت پیدا کرده است.

وی افزود: امروز اسرائیل بر سر انجام «وعده صادق» تنبیهی شد که نقطه عطفی برای همه جهان شد. سیلی‌ای که به رژیم صهیونیستی زده شد، قدرت ایران را نمایان کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • شهید مطهری مهذب در اخلاق، مبتکر در روش و فرقان انقلاب بود
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده