Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی، انجام چندین عملیات کور تروریستی، شهادت ۲ نفر از اعضای بسیج و انفجار ایستگاه تقلیل گاز شهر خرمشهر را اعتراف کردند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان به حادثه تروریستی ماهشهر در ۶ بهمن ماه و شهادت ۲ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی این شهرستان اشاره و اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی ناجا، ۹ نفر از عاملان این حادثه تروریستی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی، تاکنون به چندین عملیات کور تروریستی در سال جاری در سطح استان، شهادت ۲ نفر از اعضای بسیج در ۲۱ آبان ماه امسال در شهرستان آبادان و نیز منفجرکردن ایستگاه تقلیل گاز شهر خرمشهر با هدف ایجاد ناامنی در سطح استان اعتراف کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تروریست ماهشهر تحقیقات پلیس عملیات کور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران