Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@04:37:35 GMT

سردارنقدی: «بیانیه گام دوم» باید عملیاتی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۷۴۰

سردارنقدی: «بیانیه گام دوم» باید عملیاتی شود

به گزارش جهان نيوز، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم اختتامیه شنبه‌های انقلاب بیان کرد: انقلاب ٤٠ ساله شد و رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کرده بودند، در تاریخ معاصر و قرون اخیر نمونه ندارد که یک انقلاب آن‌هم باحفظ دستاورد‌ها واصول و ارزش‌هایش به ٤٠سالگی برسد.

معاون فرهنگی سپاه افزود: امام راحل بار‌ها گفته بودند، حفظ پیروزی از کسب آن سخت‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا اتفاق عظیمی افتاده است و دستاورد‌ها و اقدامات را باید بار‌ها و بار‌ها تکرار کرد تا همگان به عظمت این انقلاب پی ببرند.

سردار نقدی گفت: اهمیت ٤٠سالگی انقلاب باتوجه به حجم توطئه‌هایی که علیه آن بکار گرفتند، قابل احصاست. حفظ انقلاب منهای همه دستاورد‌هایی که داشته است از بزرگترین دستاورد‌های بشری عصر حاضر است.

وی تاکید کرد: برای اداره آینده کشور نیاز به استفاده از تجربه‌های خود داریم. در ابتدای انقلاب کارمان سخت بود زیرا ما ١٣٦٠سال قبل شاهد تجربه حکومت داری اسلامی آنهم در حکومت امام علی(ع) بودیم که تجربه‌های آن قابل پیاده سازی عینی نبود.

سردارنقدی افزود: فاصله زمانی بسیار زیاد از زمان حکومت علوی تاکنون آن‌ هم باوجود تحولات عظیم اجتماعی در طول این سال‌ها اجازه نمی‌داد که عین همان الگو را در جامعه پیاده کنیم.

معاون فرهنگی سپاه تاکیدکرد:، اما هم اکنون ٤٠سال تجربه درخشان و قابل استفاده پیش روی ماست و بزرگترین سرمایه انقلاب همین تجربه هاست و باید از آن استفاده کنیم.

وی افزود: جمع‌آوری دستاورد‌ها را از سال ٩٧ آغاز کردیم و کمی دیر بود و باید تا سال ٩٨ این تجربه‌ها را جمع کنیم تا به عنوان دستمایه راه از آن استفاده کنیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: باید از بیانیه گام دوم رهبر انقلاب استفاده کرده و به سمت عملیاتی شدن آن گام برداریم. در زمان کنونی و باتوجه به مفاد فرمایشات رهبری بیش از هر چیز امیدواری مهم است و باید تصویر واقعی از پیشرفت‌های انقلاب داشته باشیم. این مقدم بر آن ٧خواسته‌ای است که رهبر معظم انقلاب از جوانان می‌خواهند.

وی گفت: می‌توانیم ٨ عنوان در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را تبیین کنیم و برای تحقق ٨ محور مطالبات‌مان را دسته‌بندی کنیم و  از دستگاه‌های موجود در آن بند‌ها مطالبه‌گری کنیم.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر این هنرستان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۹۰ هنرجو، دستاورد‌های یکساله خود را در بخش‌های عمران و معماری داخلی، برق ساختمان، مکانیک و تصویرسازی رایانه‌ای در معرض دید عموم قرار داده اند.
علی رضوانی افزود: نمایشگاه دستاورد‌های فنی هنرجویان پسر بخش مرکزی جرقویه تا ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است