Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ، رییس جمهور در بین مردم هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرلنگه با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و گفت: بی تردید انتقام خون شهیدان زاهدان را خواهیم گرفت. نخواهیم گذاشت که مزدورانی به پاسداران عزیز ما ، انهایی که امنیت بردوش انهاست حمله ور شوند و از دست انتقام الهی و مردم ایران بتوانند فرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این منطقه روابط برادرانه و صمیمی با همه منطقه را می خواهیم هیچ گاه اغاز گر تجاوزی در کل منطقه نبودیم.

رییس جمهور در جمع مردم استان هرمزگان بیان داشت: ایران همواره برای این منطقه امنیت آفرین بوده است. خطا کردند انهایی که فکر می کردند صدام مایه ی امنیت است خطا می کنند. و خطای بالا تر می کنند انهایی که فکر می کنند صهیونیست یا امریکا برای انها امنیت می اورند امنیت دست ما مسلمانان است.

روحانی افزود: ایران یک روابط دوستانه و برادرانه با همه ی کشور های منطقه را خواستار است.  انقلاب ما یک انقلاب اسلامی و مردمی است و چهل سال این واقعیت را نشان دادیم که دنبال معنویت و امنیت و پیشرفت کل منطقه هستیم امروز هم رفتار و عمل ما همین را خواهد گفت. قدرت های استکباری هدفشان انشقاق و اختلاف در بین مذاهب و ملت ها بوده است و گاهی متاسفانه موفق و گاهی کاملا شکست خوردند. همه ی مردم ایران اعم از شیعه و سنی در کنار هم هستند.

او بیان داشت: یکی از تصمیمات دولت یازدهم و دوازدهم مسئله وحدت میان اقدام و مذاهب در ایران بوده است. امروز در سراسر منطقه و در استان های مختلف، فرماندار ،بخشدار، عضو شورای شهر و... هم شیعه دارد هم سنی و هم بانوان و هم اقایان حضور دارد. ایران دنبال شایسته سالاری است چه مرد باشد چه زن.

 رییس جمهورمطرح کرد: هر کس در این کشور ایران را اسلام را و قانون اساسی را قبول دارد، بداند دارای حقوق مساوی هستیم. اصل برای زندگی قانون گرایی است. همه باید به فکر منافع کل کشور باشیم.  اسلام ، قران و اهل بیت و ایران عشق و ایمان ما است،وجب به وجب خاک ایران برای ما عزیز است. کار غلط و خون اشام دشمنان بر اراده و تصمیم ملت ایران برای مبارزه با تروریسم اضافه خواهد کرد. نخواهیم گذاشت تروریست ها مزدوربه منافع ملی ما ضرر برسانند. برای توسعه کشور تلاش خواهیم کرد.

 رییس جمهور در جمع مردم استان هرمزگان گفت: از اینکه دشمن ما را در فشار قرار دهد نمی هراسیم. دشمن دنبال توطئه است. هدفشان این است ما خسته شویم .هدفشان این است بین دولت حاکمیت و نظام و قوای سه گانه و رهبری و ملت فاصله ایجاد کنند. هدفشان ایجاد شکاف بین دولت و مردم است و هدفشان اختلاف در میان مردم ایران است.

روحانی ادامه داد: امروز با وحدت و اتحادمان و ایستادگی زیر یک پرچم و با رهبری یک رهبر و با یک دولت و یک قانون اساسی برای عظمت ایران متحد ایستاده ایم.

رییس جمهور بیان داشت: هرمزگان می تواند جاذبه گردشگری اش را بالا ببرد. با جاذبه گردشگری در یان منطقه بیکار باقی نمی ماند. دولت یکی از تلاش هایش این است معضلات این استان را حل کند. اسایش و رفع معضلات این استان از هدف این دولت است .  در سیستان و بلوچستان و هرمزگان باید کار ویژه انجام دهیم . به شهرستان های استان هرمزگان تا پایان دولت گاز خواهیم رساند.

رییس جمهور در جمع مردم استان هرمزگان مطرح کرد: طرح 13هزار هکتاری برای پرورش میگو رادر استان هرمزگان دنبال خواهیم کرد و در این سفر این طرح را تکمیل می کنیم. دیگر طرح ما در این سفر توسعه بندر گناوه است و دراین دولت اجرایی خواهد شد. راه صید و صیادی در استان هرمزگان را تسهیل خواهیم کرد. بزرگ راه ساحلی این منطقه از طرح های مهم این دولت است.

او گفت: هیچ کاری بدون هماهنگی و حضور مردم انجام نخواهیم داد. از مشکلات عبور می کنیم و امریکا و صهیونیست را در این منطقه دچار شکست حتمی می کنیم.همه ملت ها این منطقه را دعوت به برادری می کنیم .ما نیازی به امریکا و نیروهای خارجی نداریم . خروج انها باعث ثبات در این منطقه خواهد شد. در این مسیر تردید نداریم و راه مان راه درست و صحیحی است.

 

تکمیل می شود/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران شیعه مبارزه با تروریسم مشکلات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است

رئیس‌جمهور خطاب به استانداران با بیان اینکه مردم از صداقت خوششان می‌آید، گفت: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد و سرمایه اجتماعی را افزون می‌کند، صداقت با مردم است. هم گزارش بدهید و هم گره گشایی از ذهن‌ها کنید.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام رئیسی در نشست مشترک دولت با استانداران گفت: اگر بدانیم خدا بر تمام ذرات هستی حاکم است، زندگی فرق می‌کند قدرت مال اوست ما به عنوان خدمتگزار مردم بدانیم قدرت از آن اوست و اراده اراده اوستر ما باید بتوانیم در عالم خدمت گزاری هم عرصه بندگی خود را و هم جایگاه خدمتگزاری را به عنوان کمک به بندگی خود و بندگان دیگر به کار گیریم هم خود ارتقا پیدا کنیم هم زندگی مردم را آباد کنیم.

وی افزود: این حرکت بزرگی که ملت ایران انجام دادند و اقتدار آفرینی و امید آفرینی که به نمایش گذاشتند اراده حضرت حق بود این نقطه عطفی در تاریخ زندگی ملت ایران بود که ما را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای در بالاترین رده‌ها قرار داد. این افتخار و اقتدار آفریده شد واین امید ایجاد شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز کار همه صاحبان قلم و بیان و سخن آن است هر جا کسی تاثیر دارد امیدآفرینی کند، گفت: دشمن دنبال ایجاد یاس بود و هست ما در دولت باید با عمل و اجرا امیدآفرینی کنیم مهم است مردم حس کنند دولت کار می‌کند و با مردم صداقت دارد. احیانا اگر ناکامی وجود دارد علل آن را دولت به مردم اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم از صداقت خوششان می‌آید، گفت: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد و سرمایه اجتماعی را افزون می‌کند، صداقت با مردم است. هم گزارش بدهید و هم گره گشایی از ذهن‌ها کنید. هم علی الدوام با مردم ارتباط داشته باشید خصوصا با مردمی که در اجتماعات ما شرکت نمی‌کنند هم سراغ آن‌ها که همیشه در اجتماعات هستند بروید هم آن‌ها که به هر دلیل دچار زمینه ذهنی هستند و در این اجتماعات شرکت نمی‌کنند.

رئیسی تاکید کرد: باید با عموم مردم سخن گفت بر ارتباط با مردم تاکید می‌کنم. شنیدم عزیزی که تازه به عنوان استاندار به استانی رفته گاهی قبل از نماز صبح به اداره می‌رود نماز در آنجا می‌خواند تا پاسی از شب در اجتماعات است. نمی‌گویم هر ساعت بین مردم باشید. اما مردم در هفته دسترسی به استاندار داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس گفت: در مورد انتخابات باید تشکر کنم هم از مجریان و وزیر کشور و ناظران و هم عموم مردم که همت کردند. انتخابات باشکوهی بود به ۴ اصل رهبری توجه شد کاملا امنیت داشت در همه شهر‌ها و روستا‌ها هم سالم بود هم رقابتی و هم مشارکتی بود. تاکیدم این اس که در این مرحله هم با همت استانداران کاری کنند این ۴ اصل در حوزه هایشان مورد تاکید باشد ان شا الله این مرحله از انتخابات هم باشکوه باشد.

رئیس‌جمهور مساله دیگر را امنیت برشمرد و گفت: باید از همه حافظان امنیت در کشور تقدیر کنم دشمن دنبال این است که سوار امواج شود و ناامنی ایجاد کند تلاش عزیزان نیرو‌های مسلح و شورا‌های تامین این باشد که موهبت الهی امنیت در جامعه ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به شعار سال گغت: در مورد مساله شعار سال که جهش تولید است همه بخش‌ها باید برنامه داشته باشند؛ صنعت، معدن، کشاورزی، شرکت‌های دانش بنیان، تولید خدمات در حوزه انرژی در این سال دارای برنامه باشند هم به صورت کلان هم اقلیمی باید برنامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • رشید:۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • ایران معادله صهیونیست‌ها را بهم زد
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟