Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با بیان اینکه تعامل دانشگاه و جامعه باید دوسویه و مساله‌محور باشد، اظهار کرد: اقتصاد دانش‌بنیان، شکوفاکننده ظرفیت‌های بومی استان است و کسب‌وکاری که بر مبنای این اقتصاد شکل بگیرد، توسعه درون‌زا را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش ایسنا، ستاری صبح امروز در دانشگاه هرمزگان افزود: تعامل دانشگاه و جامعه بایددوسویه و مساله محور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جامعه باید به باور کارآمدی پژوهش برسد و دانشگاه، باید با نوآوری و سامان دادن پژوهش‌های همراه با نیاز جامعه، این تعامل را مؤثر کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: ماندگاری صنایع، همسو و سازگار با بوم استان است و پژوهش باید بر اساس نیاز بومی تعریف شود.

ستاری اضافه کرد: استارتاپ‌ها، به خصوص آن‌هایی که در حوزه خدمات هستند، با همین رویکرد مشتری و نیازمحوری، ارزش‌آفرین شده‌اند.

وی تصریح کرد: استارتاپی که بخواهد خدمتی را به یک شهروند ارائه دهد، نیازمند محیطی مساعد برای میدان دادن و اجرایی کردن ایده خود است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه پارک‌های علم‌وفناوری، مراکز رشد و شتابدهنده‌ها از این جهت حائز اهمیت هستند، اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان هرمزگان، سازوکاری است که تخصیص اعتبار و حمایت از نوآوری‌ها و ایده‌های خلاق را راهبری می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه هرمزگان سورنا ستاری معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از مرکز رشد و فناوری اتاق بازرگانی سنندج (تاک) اظهار کرد: باید مبتنی بر ظرفیت استان پروژه هوشمندسازی تعریف شود و متناسب با این ظرفیت‌ها پروژه‌ها تقویت و اجرایی شوند.

وی تعریف پروژه‌های یاد شده را مانع از صدور نسخه‌های واحد برای استان‌ها در کشور خواند.

وی مصرف گرا بودن کشور عراق را گامی برای صادرات تولید فناورانه دانست و گفت: کردستان به لحاظ نیروی انسانی متخصص و مولد وضعیت مطلوبی دارد.

عابدی اعلام کرد: کردستان به لحاظ تولید برخی از محصولات کشاورزی همچون توت فرنگی و یا معادن ظرفیت‌های مؤثری دارد و نیاز است برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها تلاش شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: صدور خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی باتوجه به نیازی که در اقلیم وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده، ارزآوری و اشتغال‌سازی داشته باشد.

کد خبر 6088055

دیگر خبرها

  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان