Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@05:20:12 GMT

اختلال تلفنی در 3 مرکز مخابراتی تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۱۷۴

اختلال تلفنی در 3 مرکز مخابراتی تهران

با اجرای عملیات کابل برگردان در ۳ مرکز مخابراتی تهران، ارتباط تلفنی مشترکان این مراکز دچار اختلال می شود.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات مهدیه و شهید مفتح از امروز ۲۷ بهمن ماه آغاز شده و در مرکز مخابرات قیامدشت از امروز ۲۸ بهمن ماه آغاز می شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات مهدیه با پیش شماره های ۵۵۴۷ الی ۵۵۴۹ و ۵۵۳۶ الی ۵۵۳۹ در محدوده خیابانهای مولوی، مختاری، ولیعصر(عج) و وحدت اسلامی از امروز تا ۷۲ ساعت آینده و در مرکز مخابرات شهید مفتح از ساعت ۲۴ امشب به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات قیامدشت با پیش شماره های ۳۳۵۸ و ۳۳۵۹ در محدوده جاده خاوران از امروز به مدت ۳ روز دچار اختلال می شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد