Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@01:31:38 GMT

300 میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۲۰۲

300 میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد موفق شدند این محموله کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.
وی افزود: کالای قاچاق کشف شده در این عملیات شامل 2 هزار و 776 قلم لوازم التحریر، 210 عدد لوازم آشپزخانه و 140 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی است که از یک دستگاه اتوبوس کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ شیخ نژاد بیان کرد: در این زمینه 2 نفر دستگیر و یک دستگاه اتوبوس نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.
وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره یکی از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی است که با تمام توان با آن برخورد خواهد شد.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و کالاهای غیرمجاز، موارد را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، میاندوآب یکی از محل های گذر کالای قاچاق از شهرهای مرزی آذربایجان غربی به سمت شهرهای عمقی کشور به شمار می رود.
9871/6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اقتصاد کشور قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز فوریت های پلیسی نیروی انتظامی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد