Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:11:28 GMT

پایان برداشت پرتقال در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۱۵۸

پایان برداشت پرتقال در مازندران

مولایی معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه برداشت پرتقال در مازندران به پایان رسید، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن پرتقال از باغ‌های مازندران برداشت شد.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت پرتقال در مازندران ۸۵ هزار هکتار است، افزود: سطح باغ‌های مرکبات مازندران ۱۱۱ هزار هکتار است که سالانه بیش از دو نیم میلیون تن مرکبات برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: هر کیلوگرم پرتقال از باغداران مازندرانی هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۴۰۰ تومان خریداری شده بود.

وی با بیان اینکه برداشت نارنگی تا اواخر دی ماه به پایان رسید، افزود: هر کیلوگرم نارنگی از باغداران مازندرانی ۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شده بود.

مولایی گفت: ۶۰۰ هزار تن نارنگی از ۲۳ هزار هکتار باغ‌های مازندران برداشت و ۷۰ درصد نارنگی‌های برداشت شده از مازندران به دیگر استان‌های کشور ارسال شد.

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه کیفیت محصول نارنگی هم امسال به دلیل شرایط خوب آب و هوایی مناسب بوده است، افزود: ۱۰ رقم نارنگی در مازندران وجود دارد که ۵ رقم آن پیش رس، ۳ رقم میان رس و یک رقم دیررس است.

انتهای پیام/ م

برداشت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن پرتقال از باغ‌های مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) برداشت گل محمدی در میمند فارس

(تصاویر) برداشت گل محمدی در میمند فارس

دیگر خبرها

  • برداشت توت فرنگی از مزارع گلستان
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • (تصاویر) برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • آغاز برداشت گل گاوزبان اشکو در نکا
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال