Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجانی با اشاره به افتتاح ۲۵۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی در اردبیل به مناسبت ایام الله دهه فجر؛ گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با شکوه خاصی در اردبیل و سراسر کشور با مشارکت مردم برگزار شد.

«جواد زنجانی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 250 پروژه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی در اردبیل به مناسبت ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید و این نیز یکی از افتخارات پیروزی انقلاب اسلامی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اردبیل با اعلام این مطلب که افتتاح این پروژه ها طی مراسمی به صورت جمعی در سالن خود سیانی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور میهمانان کشوری افتتاح شد، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با شکوه خاصی در اردبیل و سراسر کشور با مشارکت مردم برگزار شد.

 

این مقام مسئول، افزود: این افتتاح شامل  43 طرح سرمایه گذاری و اقتصادی نیز با سرمایه گذاری یک میلیارد و 340 میلیون ریال که با مشارکت بخش خصوصی در اردبیل انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی نیز 68 پروژه را برای بهره برداری آماده کرده بودند که این پروژه ها بیش از یک میلیارد و 570 میلیون ریال اعتبار شده بود، ادامه داد: 19 پروژه در حوزه فرهنگی و آموزشی نیز افتتاح شد

 

زنجانی، خاطر نشان کرد: گازرسانی به مناطق روستایی نیز از دیگر پروژه های عمرانی که به روستاهای بالای 20 خانوار انجام می شود و تا پایان سال تلاش می شود که به عنوان شهرستان سبز شناخته شود.

 

فرماندار اردبیل، یادآور شد: پروژه گازرسانی به روستاهای جدید محور طرح های صنعتی نیز در حال انجام است تا بتوانیم در راستای اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی سرعت بیشتر در خدمت رسانی به این مناطق محروم صورت گیرد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی زاهدان حادثه تروریستی هرمزگان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رییس جمهوری آران و بیدگل اصفهان ایام الله دهه مبارک فجر مناطق محروم افتتاح پروژه ها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی