Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین استان، شهادت جمعی از پاسداران حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.
وی افزود: طی این حادثه تعدادی از بهترین سربازان نظام در حرکت بزدلانه تکفیری‌ها به درجه شهادت نایل شدند که اینگونه اقدامات نتیجه یاس و ناامیدی دشمنان به دلیل حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دشمنان انتظار نداشتند مردم ایران به دلیل مشکلات اقتصادی پایبند آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در 22 بهمن حضور داشته باشند.
این مسوول با بیان اینکه 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، افزود: اکنون در ورود به دهه‌ی پنجم، درخت انقلاب با خون پاک چند تن از سربازان آبیاری شده که این نشانده پیروزی ما و شکست دشمنان است.
حقایق‌پور به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: این روز یادآور زنان فداکار و ایثارگری است که با تاسی از مادر حضرت عباس(ع)، فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: این روز بهانه‌ای است تا از مادران و همسران شهدا، حماسه‌سازان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجلیل و از فداکاری‌های آنها قدردانی شود.
وی به برنامه‌های 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: کارکنان هر ایده‌ی جدیدی در برگزاری برنامه‌ها دارند ارایه دهند تا در راستای اجرای آنها اقدامات لازم صورت گیرد.
1003/ی30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند