Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:18:15 GMT

مظنونان فروش گوسفند مرده در شیراز 2 نفر هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۱۵۵

مظنونان فروش گوسفند مرده در شیراز 2 نفر هستند

شیراز- ایرنا- معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای ناحیه ٢ شیراز گفت: برخلاف اخبار منتشر شده تنها 2 نفر به عنوان مظنونان پرونده فروش گوسفند مرده شناخته شده اند که این افراد دستگیر شده اند و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته اند.

جمشید فرهادی یکشنبه 28 بهمن 97 در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر خرید گوسفند مرده توسط قصابی در منطقه بیدزرد در جنوب شیراز این موضوع به سرعت در دستور کار مقامات قضایی قرار گرفت و 2 نفر که یکی عرضه کننده و دیگری قصاب بود شناسایی و توسط ماموران دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:در فیلم انتشار یافته، سه نفر در تصویر مشاهده می شوند اما بر اساس صحبت هایی که صورت گرفته و دعوتی که از نفر سوم صورت گرفت مشخص شد که این فرد مصرف کننده بوده و هیچ گونه تاثیری در عرضه این محصول معیوب ندارد.
فرهادی بیان کرد: عرضه کنندگان دستگیرشده اند و محل کسب این افراد نیز با دستور قضایی تعطیل شده است.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز اضافه کرد: بر اساس ماده 688 کتاب پنجم تعزیزات قانون مجازات اسلامی به اتهام این افراد در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.
او اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده جرایم مختلف با اطلاع رسانی به مقامات، مراتب را به اطلاع مسئولان برسانند تا برخورد قانونی مناسبی با این جرایم صورت گیرد.
بیدزرد، روستایی در جنوب شیراز در جاده شیراز به فساست و مردم برای خرید گوشت دام زنده با توجه به وجود قصابی های متعدد به آنجا مراجعه می کنند.
ع.پ / 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قضايي گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست

با وجود مصدومیت شدید مدافع آمریکایی تیم فوتبال بارسلونا، احتمال قطعی شدن قرارداد قرضی او وجود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا؛ برخلاف آنچه تصور می‌شد، مصدومیت سرجینیو دست ممکن است مانع از انتقال دائمی او از بارسلونا نشود.

دفاع راست آمریکایی بارسلونا که به صورت قرضی برای تیم پی‌اس‌وی آیندهوون بازی می‌کند، چند روز قبل دچار پارگی رباط صلیبی و حداقل تا پایان سال 2024 خانه‌‌‌نشین شد. با توجه به این اتفاق، انتظار می‌رفت که تیم هلندی از قطعی کردن قرار داد دست خودداری کند و بازیکن برای سپری کردن آخرین سال قراردادش به بارسلونا برگردد. با این حال به نظر می‌رسد که آیندهوون امیدوار است بتواند در فصل آینده نیز از وجود دست بهره ببرد و به همین دلیل قصد دارد که با بارسلونا برای خرید او وارد مذاکره شود، البته در صورت گرفتن تخفیفی قابل توجه.

بارسلونا مصمم به فروش دیونگ

در قرارداد فعلی دست با آیندهوون بندی وجود دارد که به موجب آن تیم هلندی با پرداخت 10 میلیون یورو می‌تواند بازیکن را به صورت قطعی بخرد اما این تیم چنین رقمی نخواهد پرداخت و از این رو قرار است دو باشگاه با یکدیگر وارد مذاکره شوند تا بر سر رقمی پایین‌تر توافق کنند و در عوض بارسلونا درصدی از رقم فروش دست به تیم بعدی‌‌اش را دریافت خواهد کرد. در این میان خود بازیکن نیز باید به کاهش حقوقش رضایت دهد تا پرداخت آن برای آیندهوون امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد