Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استقبال می‌کنیم که در ادامه برنامه "شنبه‌های انقلاب" تبیین دستاورد‌های چهل‌ساله انقلاب به چگونگی عملیاتی شدن ۸ تکلیف مطرح‌شده در بیانیه "گام دوم" مقام معظم رهبری بپردازیم. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ اجتماعی تهران رسانه نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار نقدی امروز در مراسم اختتامیه شنبه‌های انقلاب با موضوع تجلیل از رسانه‌ها اظهار کرد: انقلاب ما 40 ساله شد این اتفاقی است که امام راحل(ره) به آن اشاره کردند؛ در قرون اخیر هیچ انقلابی با حفظ آرمان‌هایش به 40 سالگی نرسیده است، این اتفاق عظیمی است که باید به آن بالید و آن را مکرر بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) خطاب به دولت موقت تذکر دادند باید کارهایی که برای مردم انجام می‌شوند بیان شده و گزارش‌های کار در دسترس مردم قرار گیرند؛ مهمترین اتفاق، همین 40 سالگی انقلاب است، اگر هیچ اتفاق مثبت دیگری رخ نداده بود همین حفظ استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد انقلاب است.

وی اضافه کرد: اگر حجم توطئه‌ها را بشماریم به انتهای آن نمی‌رسیم؛ نقطه مهم این است که برای آینده کشور به استفاده از این تجربه‌‌ها نیازمندیم؛ 1360 سال از تجربه حکومت دینی توسط امیرالمومنین(ع) می‌گذشت و انقلاب اسلامی هیچ الگوی پیش رو نداشت اما در حال حاضر 40 سال تجربه درخشان داریم و باید به عنوان سرمایه به آن نگاه کنیم.

نقدی تصریح کرد: گام دوم انقلاب نیز در بیان مقام معظم رهبری تبیین شد که باید عملیاتی شود و به چگونگی آن پرداخته شود؛ لازمه تحقق این 7 محور ایجاد مهارت‌افزایی است البته موفقیت در این کار مشروط به همکاری رسانه‌هاست. باید از این فرصت استفاده کنیم ما آماده‌ایم مقدمات خواسته‌های مقام معظم رهبری را دسته‌بندی کرده و به کمک رسانه‌ها در جامعه نشر دهیم.  

وی با اشاره به اینکه کار تبیین دستاورد‌ها تازه از امروز آغاز شده است و ما کمی دیر در این زمینه عمل کردیم، افزود: کار و تلاش در عرصه تبیین تجربه‌ها آغاز شده است که می‌تواند دستمایه اصلی برای ادامه راه کشور در گام دوم انقلاب باشد لذا استقبال می‌کنیم که در ادامه این برنامه، تبیین دستاورد‌های چهل‌ ساله انقلاب به چگونگی عملیاتی شدن 8 تکلیف مطرح‌ شده در بیانیه "گام دوم" مقام معظم رهبری بپردازیم.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری قبل از تبیین 8 تکلیف و مأموریت جوانان، امید داشتن و فارغ شدن از تصویرسازی‌های بیگانگان علیه انقلاب را تکلیفی برای کشور مطرح کرده‌اند که آماده‌ایم این 8 تکلیف را تبیین کنیم و در پی آن مطالبات لازم برای اجرایی شدن آن‌ها را از نهاد‌های مربوطه؛ اعم از دولت، مجلس، قوه قضاییه، نهاد‌های نظامی و ... داشته باشیم اما شرط موفقیت در این عرصه نیز مشارکت رسانه‌هاست زیرا جنگ امروز جنگ رسانه‌هاست.

روایت سردار نقدی از زمینه سازی صهیونیست‌ها برای فرار از منطقه و زمین خواری در آمریکای لاتینسردار نقدی: بیانیه «گام دوم انقلاب» برای نسل جدید راهبردی استفریاد «الله اکبر» خانواده شهدا در چهل سالگی انقلاب+ تصاویر

انتهای پیام/

R1534/P/S2,25,41/CT11 واژه های کاربردی مرتبط چهل سالگی انقلاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهل سالگی انقلاب چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جهاد تبیین در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این همایش سومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی جانشین سپاه قدس گرامی داشته شد، همچنین در این مراسم به مناسبت هفتمین روز در گذشت جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی برخی ابعاد شخصیتی وی بررسی شد.
سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی دیگر از محور‌های این همایش تبیینی بود عملیات بزرگ وعده صادق و حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های رژیم جعلی اسرائیل یکی دیگر از محور‌های این همایش بود که برخی صاحب نظران دیدگاه‌های خود را درباره این حمله غرورآفرین ارائه کردند.
در بخش دیگری از این همایش واقعه حمله نظامی آمریکا در طبس و شکست این حمله بررسی شد.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به عنوان میهمان ویژه این مراسم در سخنانی روح معنویت و همراهی مردم را عامل موفقیت در تمامی رویداد‌ها و فراز و نشیب انقلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد