Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:11:31 GMT

دستگیری شاه موتورسیکلت دزدها در یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۳۶۶

دستگیری شاه موتورسیکلت دزدها در یزد

ماموران پلیس آگاهی استان با انجام کار اطلاعاتی، یک سارق موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «محمدرضا حناساب» با اشار ه به اقدامات انجام شده و در دستور کار پلیس آگاهی استان، اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد موتورسیکلت در شهرستان یزد و همچنین شهرستان‌های همجوار بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را در مناطق جرم خیز آغاز و در این تحقیقات اهالی محل به تردد یکی از همسایگان با موتورسیکلت‌های مختلف اشاره کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تردد و رفت و آمدهای متهم را تحت نظر قرار داده و پس از کسب اطمینان از موضوع، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حناساب تصریح کرد: متهم در بازجویی انجام شده به ۱۳ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان یزد و چند شهرستان دیگر اعتراف کرد و با تکمیل پرونده مربوطه به دادسرا معرفی شد.

وی در پایان با بیان این‌که متهم بیشتر موتورسیکلت‌های فاقد قفل و تجهیزات را سرقت می‌کردند، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیس وسایل نقلیه خود را به تجهیزات و وسایل ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرقت منطقه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در دوم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در منزل و قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت دیگر در شهرستان‌های خرم بید و آباده نیز اقرار کردند.

او با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند