Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در بازدید از دانشکده‌های فنی امام حسین (ع) استهبان و دانشکده فنی دختران نی‌ریز گفت: علاوه بر نوسازی خوابگاه‌های این آموزشکده‌ها، آشپزخانه و سلف سرویس نیز بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به دیدار با کارکنان و بازدید از ساختمان تازه تاسیس آتلیه‌های معماری، آزمایشگاه‌های برق، الکترونیک و کارگاه‌های تاسیسات مکانیکی و عمران این دانشکده تصریح کرد: تصمیماتی در مورد ساخت سایت اداری و خوابگاه جدید در سایت طرح توسعه آموزشکده فنی استهبان نیز اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعی با بیان اینکه طرح سالن همایش آموزشکده فنی استهبان در حال ساخت است، افزود: از این طرح بازدید شد و در مورد اختصاص اعتبار برای تکمیل آن بحث و تبادل نظر انجام شده است.

انتهای پیام/ت

نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی آموزشکده‌های فنی در استهبان و نی‌ریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم