Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:23:13 GMT

دعوت حریف تیم امید از لژیونرها

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۵۰۵

دعوت حریف تیم امید از لژیونرها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابوعلی غالب مدیر تیم ملی فوتبال المپیک یمن در گفتگو با رسانه های این کشور پیرامون آخرین وضعیت این تیم گفت: در پایان اردوی تیم که در شهر مکلا در حال برگزاری است اسامی 30 بازیکن نهایی اعلام خواهد شد که در اردوی برون مرزی ما شرکت می کنند. انتخاب این نفرات از بین 80 بازیکن برتر مناطق و استان های مختلف صورت گرفته که در نهایت 45 بازیکن به اردوی مکلا دعوت شدند و حالا از بین این نفرات 30 بازیکن نهایی جهت حضور در آخرین اردو معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم المپیک یمن همچنین اضافه کرد: به درخواست سامی نعاش، سرمربی تیم با تعدادی از بازیکنان یمنی شاغل در لیگ های عربستان، قطر، گرجستان و حتی انگلستان تماس گرفته شده و بازیکنانی که شرایط سنی لازم را داشته باشند ممکن است از بین این نفرات به اردوی بعدی ما اضافه شوند. بازیکنان انتخاب شده بهترین های فوتبال یمن هستند که در آینده ای نزدیک ترکیب تیم اصلی ما را می سازند و امیدواریم در مسابقات انتخابی برابر تیم های قدرتمندی مثل ایران و عراق نمایش خوبی داشته باشند.

گفتنی است، تیم فوتبال المپیک یمن در کنار ترکمنستان و عراق حریفان ایران در مرحله اول از دور مقدماتی بازی های المپیک به شمار می روند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران بازی های المپیک عربستان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی