Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در قالب ۷ رویداد ورزشی آغاز شد.

سید مهدی فراهانی، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۱۴ تیم شرکت کننده از استان‌های مختلف کشور و به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود، افزود: مسابقات از عصر امروز آغاز می‌شود و تا سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم اول مسابقات به طور مستقیم به مسابقات منطقه‌ای وزارت علوم راه پیدا می‌کند و ۳ تیم برگزیده آن دوره از مسابقات نیز به المپیاد وزارت علوم که هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

فراهانی از پیش بینی تخفیف ۷۰ درصدی شهریه دانشگاه علمی کاربردی برای تیم‌های اول تا سوم این مسابقات خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با همکاری کلیه مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی از جمله مرکز ماشین سازی هپکو، دادگستری، نیروی انتظامی، مراکز فرهنگی و هنری اراک و… برگزار می‌شود.

هم‌چنین سید ابوالفضل تجلی در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور والیبال دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی، هدف اصلی از برگزاری این رویداد را غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و ایجاد یک فضای رقابتی سالم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشجویان از تمامی نقاط کشور در این رویدادها شرکت می‌کنند هدف دیگر ما آشنایی دانشجویان و شرکت کننده ها با جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهرهای مختلف کشور است.

وی نقطه قوت استان مرکزی را اراده قوی مسئولین برای پیشبرد برنامه‌ها و موقعیت جغرافیایی خوب این استان دانست و تصریح کرد: قرار گرفتن استان مرکزی در مرکز کشور و دسترسی آسان به آن باعث شده است تا شرکت کنندگان بتوانند با کمترین هزینه و زمان در استان و شهر اراک حضور پیدا کنند. بنابر تجربه ما از برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان دختر و پسر دانشجویان کشور در سال ۹۵ و به میزبانی شهر اراک، تصمیم بر آن شد که مسابقات والیبال پسران در استان مرکزی و شهر اراک برگزار شود.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه این دانشگاه رویکرد جدیدی را در حوزه رشته‌های ورزشی داشته است، گفت: رشته‌هایی که در سطح آموزش عالی کمتر به آن توجه شده است را ما در قالب منطقه‌ای و قهرمان کشوری در سطح دانشگاه برگزار می‌کنیم. برگزاری مسابقات پهلوانی و کشتی زورخانه ای در تیرماه سال جاری در شهر اردبیل، مسابقات والیبال ساحلی در شهر چابهار، مسابقات فوتسال ساحلی به میزبانی شهر بندر انزلی در آذر ماه سال جاری و مسابقات سه گانه به مناسبت دهه فجر در شهر کیش نمونه‌ای فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه رویدادهای ورزشی است.

وی در خصوص برنامه‌هایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در زمینه رویدادهای ورزشی در آینده مد نظر دارد بیان کرد: برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در مرداد ماه سال آینده در شهر بجنورد و مهم‌ترین رویداد ورزشی یعنی پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه با پوشش ۱۸ رویداد ورزشی و حضور بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر و پسر از برنامه‌های ما در سال آینده هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دکتر طهرانچی از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی امروز با حضور دکتر طهرانچی افتتاح شد و تا ۲۱ اردیبهشت در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ادامه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی امروز ۱۹ اردیبهشت از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان بازدید کردند.

به گزارش آنا، در این دوره از جشنواره بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ دانش آموز از ۲۶ استان کشور در قالب حدود ۷۰۰ تیم دانش‌آموزی شرکت کردند که ان‌شاءالله در ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت دستاورد‌های پژوهشی خود را ارائه می‌کنند. در این دوره از جشنواره حدود ۱۶۰ تیم از مدارس سما شرکت می‌کنند. دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی از پیش‌دبستان تا پیش‌دانشگاهی در این رویداد شرکت می‌کنند؛ اما اکثر دانش‎آموزان شرکت‌کننده در این دوره مقاطع دبیرستان دوره اول (هفتم، هشتم و نهم) هستند.

دکتر محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که بازدید از این رویداد برای عموم آزاد است و از همه دانش‌آموزان و معلمان علاقه‌مند دعوت به عمل آورد تا از این جشنواره بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ نفر در ۲ دوره المپیاد علمی دانشجویی برگزیده شدند
  • مشارکت دانشگاه‌های تهران در اجرای دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی
  • بازدید دکتر طهرانچی از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد