Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از ظهر امروز بخش کودکان بیمارستان فیروزآبادی با ۲۵ تخت توسط استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، بخش کودکان بیمارستان فیروزآبادی با ۱۸ تخت بیمارستانی و هفت تخت بخش مراقبت‌های ویژه اطفال با اعتباری معادل چهار میلیارد تومان با حضور استاندار تهران در شهرستان ری افتتاح شد.

بخش کودکان بیمارستان فیروزآبادی با هدف جلوگیری از انتقال بیماران این بخش به سایر بیمارستان‌های شهرستان ری و تهران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انوشیروان محسنی بندپی در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان ری و بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهدای هفتم تیر حضور یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار تهران بيمارستان شهر ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • بازگشت به دنیای صدا
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود