Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی ظهر روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شیروان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز، باید برنامه ریزی لازم برای ایجاد بازارچه حاشیه جاده و فروش محصولات روستایی و عشایری و نمایشگاه نوروزی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه شیروان امسال از جمله شهرهایی بود که در حوزه آب بشدت مشکل داشت گفت: امسال برای تامین آب شهری 120 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون 62 میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرآتی با اشاره به اینکه در حوزه آب روستایی نیز 35 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است افزود: از کنار بحران آب نمی شود عبور کرد.
فرماندار شیروان گفت: دستگاه ها هم اکنون برای جذب اعتبارات اقدام کنند و گزارشی در خصوص هزینه کرد اعتبارات ارائه دهند.
دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان گفت: کل اعتبار مصوب این شهرستان در سال جاری 626 میلیارد ریال بود که تاکنون 42 درصد آن معادل 265 میلیارد ریال به دستگاه های اجرایی تخصیص داده شده است.
حسین زاده اظهار داشت: از مجموع کل اعتبارات تخصیص داده شده به این شهرستان 120 میلیارد ریال نقدی و 146 میلیارد ریال اسناد یکساله است که در بخش استانی این شهرستان 63 درصد تخصیص را داشته است.
شهرستان شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز دستگاه های اجرایی ریال روستایی شیروان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر لزوم ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در استان تاکید و اظهار کرد: کارگر و کارفرما لازم و ملزوم هم هستند و باید برای محدودیت‌هایی که در استان وجود دارد، استثنا قائل شویم.

فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کارگر و تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و حساسیت جنگ اقتصادی برای مسؤولان حوزه اقتصاد و کارگران روشن است. 

وی ادامه داد: در همه مولفه‌های اقتصادی که منجر به توسعه می‌شوند، اگر استان‌های زاگرس‌نشین مانند لرستان متفاوت دیده نشوند، اتفاق‌های برجسته‌ای در حوزه اشتغال نخواهد افتاد.

او با بیان اینکه تا وقتی معافیت مالیاتی، اعتبارات تبصره‌ای، نرخ دستمزد و مشوق‌های کارگری به استان تعلق نگیرد، سرمایه‌گذار رغبتی برای سرمایه‌گذاری نخواهد داشت، افزود: کارگاه‌های زودبازده و کوچک در پایداری اشتغال موثرند، اما باید چند موضوع را در نظر داشت و آن اینکه بازار فروش را برای تولیدکنندگان این کارگاه‌ها مهیا و دست واسطه‌گران را در فرآیند فروش کوتاه کنیم.

وی تاکید کرد: کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است