Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور هشتم و پایانی جام شطرنج ستارگان با برتری تیم منتخب ایران مقابل منتخب جهان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دور هشتم مسابقات شطرنج جام ستارگان امروز به پایان رسید و تیم منتخب ایران مقابل منتخب جهان با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ به برتری رسید.

در این دور علیرضا فیروزجا مقابل مارین بوسیوچیچ از کرواسی به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیررضا پوررمضانعلی مقابل التاج سفرلی آذربایجانی، سید محمدامین طباطبایی مقابل سرگئی تیویاکف هلندی و پرهام مقصودلو برابر نماینده روسیه به تساوی رسیدند.

در این مسابقات پرهام مقصودلو ۵ امتیاز از ۸ بازی بدست آورد و ریتینگ خود را ۶.۷ واحد افزایش داد. علیرضا فیروزجا نیز با ۱۷.۲ واحد افزایش ریتینگ و کسب ۵.۵ امتیاز این مسابقات را پایان داد. علیرضا طباطبایی با ۴ امتیاز و ۵.۳ افزایش ریتینگ و امیررضا پوررمضانعلی بدون برد و با ۳.۰ واحد کاهش ریتینگ و کسب ۲.۵ امتیاز به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

تیم منتخب ایران در پایان هشت دور به ۴ پیروزی، ۲ شکست و ۲ تساوی رسیده بود و تیم منتخب جهان نیز در پایان هشت دور به ۲ پیروزی، ۴ باخت و ۲ تساوی دست یافت.

هفدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج کاسپین کاپ (جام خزر) و سومین دوره جام ستارگان از روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در سالن همایش‌های بین المللی منطقه آزاد انزلی آغاز شده است. این دو رویداد در ۶ جدول (یک جدول ستارگان و پنج جدول کاسپین) با حضور بیش از ۷۵۰ بازیکن از ۲۰ کشور دنیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی، آرسنال با نتیجه 2-0 چلسی را شکست داد و به مقام قهرمانی اف ای کاپ انگلستان رسید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج