Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ امامی امین در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره در استان تهران گفت: اتاق اصناف تهران در ابتدا از برگزاری نمایشگاه های بهاره استقبال نکرد اما از آنجا که برگزاری این نمایشگاه در آستانه سال جدید و ایام پایانی سال مطالبه عمومی است مجوز برگزاری پنج نمایشگاه در شهر تهران و یک نمایشگاه در هریک از شهرستان های استان تهران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیشنهاد اتاق اصناف مقرر شد سه نمایشگاه در ایام شب عید برگزار شده و در صورت نیاز بازار دو نمایشگاه دیگر نیز برپا شود.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه نمایشگاه های بهاره تهران در نقاط مصلی امام (ره)، خاوران و بوستان ولایت از دهم الی ۲۰ اسفندماه برگزار می شود عنوان کرد: در حال حاضر تا رصد نیاز بازار نمایشگاه های جانمایی شده در حکیمیه و پارک ارم در انتظار اعلام نیاز اتاق اصناف است.

امامی امین گفت: براساس تصمیمات مصوب  هیچ دستگاه لشکری و کشوری حق برگزاری نمایشگاه های بهاره ندارد. همواره بر شعار اقتصاد مردمی تکیه داریم و دخالت هریک از دستگاه های غیر متولی در این بخش فاقد موضوعیت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد قاچاق دام از سطح استان و کشور به خارج از مرزها هستیم که دولت تدابیر جدی در راستای مقابله با این مقوله در نظر گرفته است اما با این حال طیفی از سوء استفاده کنندگان با قاچاق مایحتاج مردم نظیر گوشت به خارج از مرزها مرتکب جنایت و خیانت می شوند که نابخشودنی است چراکه کشور ما از تولید کنندگان مطرح  دام در منطقه و عرصه بین المللی است.

امامی امین در پایان گفت: برخی از دلالان در مراکز عرضه گوشت افرادی را به خدمت گرفته و با دریافت سهمیه مردم آن را در سایر نقاط به قیمت گزاف به فروش می رسانند و این مشکل نشان می دهد که این افراد برای منافع کوتاه مدت خود به منافع مردم و هموطنان پشت می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران دولت قاچاق گوشت نمایشگاه بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد