Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-ایرنا- شهردار بندرانزلی گفت: تا پایان امسال پنج اتوبوس با اعتبار 800 میلیون تومان بازسازی و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بازگردانده می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن پورقربان روز یکشنبه در حاشیه بازدید فرماندار انزلی از روند بازسازی اتوبوس های حمل و نقل شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به لزوم بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای رفاه حال شهروندان بندرانزلی بازسازی اتوبوس های فرسوده شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به انتخاب پیمانکار ماهر و دارای سابقه کاری قابل قبول در بازسازی اتوبوس های شهری ، مرحله اول بازسازی از 10 روز پیش آغاز و مقرر شد که پنج دستگاه اتوبوس پس از بازسازی کامل تا پایان امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بازگشت داده شوند.
پور قربان همچنین یادآور شد: برای بازسازی این پنج دستگاه اتوبوس مبلغ 800 میلیون تومان هزینه شده و علاوه بر بازسازی کامل فنی و موتوری و همچنین بدنه اتوبوس ها ، به سیستم های گرمایشی و سرمایشی نیز مجهز شده و برای رفاه حال معلولان ، بالابری نیز برای سوار شدن این عزیزان تعبیه می شود.
شهردار بندرانزلی با اشاره به خدمات رسانی 20 دستگاه اتوبوس در شهر بندرانزلی به شهروندان گفت: با توجه به مصوبات کمیسیون زیباسازی شهرداری، مقرر شد که اتوبوسهای بازسازی شده به صورت یک شکل رنگ آمیزی شوند.
وی در ادامه با اشاره بالا بودن حجم ترافیک شهری در بندرانزلی خاطرنشان کرد: در تلاشیم با تامین اعتبار 3 میلیارد تومان از طریق سازمان شهرداری و دهیاری های کشور دو دستگاه مینی بوس ویژه (میدل باس) برای رفاه حال شهروندان بندرانزلی خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شود.

***نهضت احداث بوستان های محله ای در بندرانزلی
شهردار بندرانزلی همچنین پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک آفتاب در محله قاریور با اشاره به اجرای نهضت بوستان سازی با محوریت بوستان های محله در شهر بندرانزلی اظهار کرد:این پارک در مساحت 2 هزار و 200متر مربع از محل تفکیک یکی از مالکان تامین شده و با هماهنگی با شورای اسلامی شهر و با هدف نهضت احداث پارک در شهر ساحلی بندرانزلی ساخته شده است.
پورقربان با اشاره به ایجاد بوستان آفتاب بعنوان ششمین بوستان از مدت زمان حضورش در بندرانزلی افزود: پارک آفتاب با اعتبار 600 میلیون تومان برای هزینه های اجرایی شامل خاک ریزی، پالت کاری، جدول گذاری، اجرای فضای سبز ، نورپردازی و مبلمان و استفاده از لوازم بازی برای کودکان از جنس پلی اپیلن به مرحله بهره برداری رسیده و از نظر کمی و کیفی بهترین موارد در ساخت این پارک لحاظ شده است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و شهرداری این شهر ساحلی بیش از 100 سال قدمت دارد.
7471 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بازسازي اتوبوس هاي شهري شهردار انزلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری عصر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی و مرمت بافت تاریخی بوشهر در دستور کار است.

شهردار بوشهر اضافه کرد: ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شده و طرح جداره‌سازی بافت بوشهر بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های گردشگری بوشهر بافت تاریخی بوشهر است گفت: ساختمان‌های بافت تاریخی بوشهر دارای قدمت حدود ۲ قرن دارند که بازسازی برخی از آنها در دستور کار قرار گرفته شده است.

اجرای طرح‌های متعدد عمران شهری

وی همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک بوشهر در مرمت و بازسازی ساختمان‌های قدیمی و تاریخی یک ضرورت است تصریح کرد: باید این دستگاه‌ها پای کار بیایند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

شهردار بوشهر طرح‌های بازسازی و بازآفرینی بافت بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در محله تنکگ‌ها بافت فرسوده زیادی داریم که اقدامات لازم تدوین و اجرایی شده است.

حیدری طرح‌های عمران شهری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال با اجرا طرح‌های مختلف عمران شهری از جمله گذر مناطق جنوبی شهر بوشهر تحول مهمی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6087017

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت