Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت ناوگان راهداری همدان (FMS) در کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، بابک گردان در گفتگویی بابیان اینکه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان رتبه برتر ناوگان راهداری کشور را کسب کرده، اظهار داشت: رتبه کسب‌شده براساس ارزیابی ناوگان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور انجام‌شده که پس از همدان، استان‌های فارس و ایلام در رتبه‌بندی بعدی این ارزیابی قرارگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا پایان دی‌ماه 97 درمجموع 280 وسیله در سامانه مدیریت ناوگان راهداری ثبت‌شده که از این تعداد 230 دستگاه مجهز به ردیاب هستند.

گردان، بابیان اینکه براساس مقایسه عملکردی استان‌ها و با توجه به شاخص‌هایی همچون صحت اطلاعات‌پایه، ثبت و مدیریت فرم‌های راهداری، رفع نقص فنی و پیمایش ناوگان این رتبه‌بندی حاصل‌شده است، یادآور شد: گزارش بازدید و فعالیت‌های عملیاتی تیم‌های گشت راهداری در محورهای مواصلاتی و رفع نواقص تأسیسات جاده‌ای به شکل روزانه در این سامانه ثبت و رصد می‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بیان داشت: بیشترین سهم از مصرف شن و نمک و عملیات برفروبی در کشور در بحث عملیات راهداری زمستانی و همچنین بالاترین نسبت کیلومتر برفروبی به ازای دستگاه ماشین‌آلات درگیر در عملیات راهداری زمستانی در سطح کشور ازجمله شاخصه‌های اصلی انتخاب این اداره کل در حوزه سامانه مدیریت ناوگان بوده است.  

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان راهداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه