Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اصفهان روز یکشنبه با صدور پیام مشترک از حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، در متن پیام حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد و عباس رضایی آمده است: مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان اصفهان، درود خدا بر روان پاک شهدای راه انقلاب و میهن، سلام و درود خدا بر همه مردم شهید پرور و شریف استان که روز بیست و هفتم بهمن ماه بار دیگر حماسه ای بزرگ و ماندگار آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام اضافه شد: مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در سراسر استان بار دیگر ایستادگی و شجاعت مردم اصفهان را در برابر تفرقه ها و توطئه های دشمنان این مرز و بوم ثابت کرد.
استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کردند: حضور یکپارچه آحاد مردم و مسئولان در این مراسم باعث شد که دشمن ناامیدتر از گذشته بداند در برابر مردمی قرار گرفته است که جز اعتلای ایران و اسلام به چیزی نمی اندیشند. پیام شفاف این مراسم عظیم، تجدید میثاق با خون شهدا، حمایت قاطع از آرمان های انقلاب اسلامی و انتقام از عاملان این جنایت می باشد، چرا که این حضور حماسی، شور انقلابی و شکوه جاودانه، عشق شورانگیز و افول ناپذیر به ارزش ها و ارزش آفرینان انقلاب را به نمایش گذاشت و دشمن را در آستانه پنجمین دهه حیات فرخنده انقلاب، مأیوس ساخت و شکست ناپذیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پایداری مردمان انقلابی و همیشه هوشیار استان را بیش از پیش در نزد جهانیان آشکار ساخت.
در ادامه گفته شده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه انقلاب بویژه شهدای مدافع امنیت کشور در حادثه تروریستی اخیر، به عنوان خدمتگزاران مردم شهید پرور و متدین استان، صمیمانه از حضور پرشور و کم نظیر آحاد مردم شریف و عزیز استان که در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهدا حضور یافتند و صحنه های زیبای عشق به شهدا، امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب را خلق نمودند؛ تقدیر و تشکر می نماییم.
امام جمعه و استاندار اصفهان خاطرنشان کردند: در حقیقت این مردم شریف با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آن ها زنده تر و پایدار تر خواهد ماند.
عوامل گروهک تروریستی که خود را جیش العدل معرفی می کنند، با اقدامی کور و انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
9913/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شهداي حريم امنيت پيام تشكر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام