Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:56:07 GMT

رستگاری پاتوسی در ساعت 23 و 40 دقیقه!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۴۲۸

رستگاری پاتوسی در ساعت 23 و 40 دقیقه!

کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال بیست دقیقه پیش از پایان بسته شدن پنجره زمستانی در سیستم TMS خواستار دریافت ITC پاتوسی از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بعد از دریافت این درخواست و بررسی مدارک پاتوسی آی تی سی  یا همان رضایتنامه این بازیکن را برای فدراسیون فوتبال ایران صادر کرد اما کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال تایید آی تی سی  پاتوسی را منوط به این دانست که این بازیکن شرایط بازی در لیگ برتر ایران را احراز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قوانین موجود در فوتبال ایران می گوید بازیکن اهل آفریقای جنوبی می بایست در دو فصل اخیر برای تیم امید یا تیم ملی کشورش بازی کرده باشد یا ده بازی در لیگ های آمریکای جنوبی و اروپا در کارنامه داشته باشد. بر اساس پاسخ فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال پاتوسی در فصل 2016 – 2017 در 4 بازی ثبت شده در سایت فیفا در اردوی تیم ملی آفریقای جنوبی حاضر بوده است که در دو بازی به میدان آمده است و در دو بازی هم نیمکت نشین بود. البته در ماجرای پاتوسی ابهاماتی هم برای اهالی فوتبال به وجود آمده است. پاتوسی در پنجره زمستانی به استقلال ملحق شد اما مدارک او از سوی سازمان لیگ برتر در موعدی تایید شده است که خارج از زمان  نقل و انتقالات است.


 آیا در چنین شرایطی بازی او در استقلال قانونی است و اصلا سیستم تی ام اس  اجازه بازی پاتوسی را صادر می کند؟ نکته مهم البته این است که در سیستم تی ام اس هیچ دخل و تصرفی امکان پذیر نیست وصرفا کار بر اساس این نرم افزار پیش می رود.  


یک منبع در فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگار ما گفت: ما تا آخرین لحظه منتظر بودیم مدارک پاتوسی از سوی باشگاه استقلال کامل شود و  درخواست ای تی سی  برای این بازیکن را در سیستم تی ام اس  بیست دقیقه مانده به پایان زمان نقل و انتقالات ثبت کردیم. اما صدور مجوز برای این بازیکن را منوط به این دانستیم که او شرایط بازی در لیگ برتر را احراز کند. فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی چند روز بعد ای تی سی  پاتوسی را برای ما صادر کرد. در سیستم نقل و انتقالات و تی ام اس  مهم ثبت درخواست در موعد مقرر است. درخواست بازی پاتوسی در استقلال در موعد مقرر در سیستم ثبت شده است .البته  پیش از تایید مدارک او برای بازی در لیگ برتر رضایتنامه اش برای فدراسیون فوتبال ارسال شد اما ما آن را تایید نکردیم اما با توجه به تایید مدارک پاتوسی برای بازی در لیگ برتر این اتفاق در حال انجام است و این بازیکن از نظر قوانین داخلی و هم چنین قوانین بین المللی منعی برای بازی در استقلال نخواهد داشت.


این منبع در ادامه می گوید: یک بار هم دیگر هم به این نکته اشاره می کنم در سیستم تی ام اس  ثبت درخواست در موعد تعیین شده مهم است و در خارج زمان مقرر درخواست ها را ثبت نمی کند. درادامه این قوانین داخلی است که برای صدور کارت بازی بازیکن مهم است که این موضوع در حال انجام است.


نکته مهم همان بیست دقیقه طلایی پیش از اتمام زمان نقل و انتقالات زمستانی است که باشگا استقلال موفق به ثبت درخواست و دریافت ITC  چند روز بعد از آن شده .اگر این اتفاق شب 15 بهمن رخ نمی داد پاتوسی تبدیل به بازیکن غیرمجاز می شد.

آیاندا پاتوسی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!