Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@22:36:48 GMT

دستگیری جاعلان هزارمیلیاردی درگلستان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۰۶۵

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با هوشیاری پلیس، جاعلان سند زمین زراعی هزار میلیارد ریالی در گلستان دستگیر شدند. ناطقان:سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده‌ای مشکوک به جعل سند از سوی مقام قضائی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به اینکه افرادی با ارائه سند زمین زراعی، قصد آزادی یک کلاهبردار حرفه‌ای که با قرار یک صد میلیارد تومان در بازداشت به سر می‌برد را داشتند، ماموران برای تعیین صحت سند، تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از بررسی اوراق مورد نظر، جعلی بودن اسناد برای ماموران محرز و در یک اقدام ضربتی ۲ نفر از متهمان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس و پس از ارائه مدارک و مستندات موجود، به جعل سند به ارزش یک صد میلیارد تومان با همدستی ۳ نفر دیگر اهل و ساکن تهران، اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: با توجه به اهمیت پرونده، پس از اخذ نیابت قضائی، ماموران به استان تهران عزیمت کرده و پس از چند روز تحقیقات نامحسوس سرانجام موفق به شناسایی محل اختفای جاعل اصلی سند شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: متهم اصلی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در مقر انتظامی به جعل سند به مساحت ۹۰۰ هکتار برای آزادی کلاهبردار از زندان گرگان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری ۲ متهم دیگر ادامه دارد، تصریح کرد: هر ۳ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. منبع: میزان برچسب ها: دستگیری ، جاعلان ، گلستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری جاعلان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان