Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:26:59 GMT

بی احتیاطی باعث مرگ سرنشین تریلر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۵۴۸

بی احتیاطی باعث مرگ سرنشین تریلر شد

سرهنگ عیسی گوهری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تریلر در مسیر سقز - دیواندره بدلیل سرعت از مسیر منحرف شد و با گاردریل برخورد کرد ولی پیش از برخورد راننده و سرنشین (شاگرد)، از خودروی حین حرکت بیرون پریدند.
وی اضافه کرد: راننده در این حادثه مصدوم شد اما سرنشین دیگر حین پریدن از خودرو به دلیل برخورد از ناحیه سر با سنگ جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ گوهری با اشاره به اینکه امکان متوقف کردن خودرو با توجه به شرایط مکانی وجود داشت، افزود: عدم تجربه کافی راننده موجب خروج او و دیگر سرنشین از خودرو و در نهایت مرگ یک نفر شد.
فرمانده پلیس راه کردستان یادآور شد: این خودروی سنگین پس از طی مسیری در نزدیکی روستایی پس از برخورد با موانعی متوقف شده بود.
به گزارش ایرنا، در 6 ماهه اول امسال 235 نفر براثر حوادث رانندگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 214 نفر بودند 9 درصد رشد داشته است.
همچنین در 6 ماهه اول امسال چهار هزار و 176 نفر در پی صدمات ناشی از تصادف مصدوم و به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد سه هزار و پنج نفر مرد و یک هزار و 171 نفر زن بودند.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
6108/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کردستان بزرگراه پلیس راه تصادف خودرو جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته