Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:29:02 GMT

جزئیات دادگاه قائدی از زبان مادر مرحوم شاکر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۸۶۴

جزئیات دادگاه قائدی از زبان مادر مرحوم شاکر

خانم باقری می‌گوید بازیکن استقلال در جلسه روز گذشته بار دیگر تاکید کرد پشت فرمان نبوده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته دادگاه تصادف جنجالی سال گذشته در بوشهر برگزار شد. در این تصادف مهدی قائدی بازیکن استقلال حضور داشت. چند روز پس از آن احمدرضا شاکر دوست نزدیک مهدی به دلیل ضربه شدید مغزی دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کروکی پلیس هم اعلام شد مهدی قائدی پشت فرمان بوده است. از آنجا که این بازیکن گواهینامه ندارد طبیعتاً برایش دردسر بزرگی درست می‌شد. قرار بود دیروز رای نهایی درباره این پرونده بعد از شکایت خانواده مرحوم شاکر صادر شود اما به دلیل تغییر قاضی پرونده دوباره در صدور رای وقفه ایجاد شد. خانم باقری مادرم احمدرضا درباره این دادگاه توضیحاتی می‌دهد.

او ابتدا درباره تغییر قاضی پرونده توضیح می‌دهد: «ما چهارشنبه گذشته متوجه این موضوع شدیم. من باید همین جا از قاضی انصاری تشکر کنم. او قاضی قبلی پرونده بود و از روز اول خیلی بی طرفانه و کاملاً صادقانه به این پرونده رسیدگی کرد. باید از آقای اکبری و بخشی دو دادیار پرونده و همینطور دیگر مسئولان قضایی تشکر کنم. آنها از روز اول واقعاً زحمت کشیدند. در حال حاضر قاضی مددی قاضی پرونده هستند که قطعاً ایشان هم خیلی دقیق به مسایل رسیدگی می‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

آرزوهای قائدی هم باید زیر خاک برود!  

خانم باقری درباره اتفاقات رخ داده در دادگاه روز گذشته توضیح می‌دهد: «آقای مددی پرونده را به طور کامل خوانده بودند. سوالاتی برایشان به وجود آمده بود. جلسه دیروز هم بیشتر سوال و جواب بود. هم از ما سوالاتی شد و هم از ۴ نفری که در خودرو حضور داشتند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا قائدی بار دیگر کتمان کرد راننده خودرو بوده چنین جواب می‌دهد: «بله، او بار دیگر گفت که پشت فرمان نبوده که باعث دلخوری ما شد چون توقع داشتیم حقیقت را برای یک بار بگوید. البته سه نفر دیگری هم که در ماشین حضور داشتند گفتند قائدی پشت فرمان نبوده است. ادعای آنها این بود که مهدی ابتدا پشت فرمان بوده ولی از یکجایی به بعد مالک خودرو پشت فرمان نشسته است ولی آنها حافظه‌شان قوی نیست چراکه در صحبت‌های اولیه گفته بودند مهدی پشت فرمان بوده است. حسن پور مالک خودرو به راننده اورژانس گفته بود مهدی قائدی پشت فرمان بوده است. خانم رهنما هم که در ماشین بود بعد از تصادف گفته بود قائدی پشت فرمان بوده و این حرف‌ها به عنوان مستند در پرونده هست.»

خانم باقری در پایان درباره رای نهایی پرونده می‌گوید: «قرار شد بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد و هنوز زمان بعدی دادگاه را به ما اعلام نکرده اند.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب احمدرضا شاکر استقلال دادگاه مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • در دومین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ + عکس
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند