Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:48:14 GMT

داور دیدار پرسپولیس و پدیده تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۳۱۶

داور دیدار پرسپولیس و پدیده تغییر کرد

تهران - ایرنا - براساس اعلام فدراسیون فوتبال، «اشکان خورشیدی» جایگزین «علیرضا فغانی» برای قضاوت دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده شهر خودرو در جام حذفی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، پیش از این کمیته داوران فدراسیون فوتبال فغانی را به عنوان داور وسط این دیدار انتخاب کرده بود ولی به علت ابتلا او به بیماری آنفلوانزا و تب و لرز شدید، خورشیدی جایگزین وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به گزینه های مختلف جهت قضاوت این مسابقه حساس و با توجه به عملکرد مطلوب «اشکان خورشیدی» در مسابقه تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران، او را برای قضاوت این دیدار انتخاب کردند.
«محمدرضا ابوالفضلی» و «آرمان اسعدی» کمک های خورشیدی در دیدار پیش رو خواهند بود و «حسن اکرمی» به عنوان داور چهارم این دیدار در کنار زمین حضور خواهد داشت. همچنین «یاسر همرنگ» و «محمد عطایی» داوران پشت دروازه این دیدار هستند و «ایرج نظری» نیز وظیفه نظارت را بر عهده دارد.
دو تیم پرسپولیس و پدیده در حالی از ساعت 17و 15 دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند که دیدار رفت و برگشت این دو تیم در هجدهمین دوره لیگ برتر به سود سرخ پوشان تهران خاتمه یافته بود.
برنده دیدار این دو تیم به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.
ورزشی**9029**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپوليس و پديده اشكان خورشيدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن

داور دیدار برگشت رئال مادريد و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با اعلام یوفا، شیمون مارچینیاک دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ را در سانتیاگو برنابئو قضاوت خواهد کرد.

 مادریدی‌ها با داوری مارچینیاک طی ۷ دیدار، تنها ۲ بار برنده شده‌اند و حاصل ۲ قضاوت آخر این داور لهستانی، شکست رئال برابر منچسترسیتی و چلسی بوده!

همچنین این داور لهستانی ۳ بار برای بایرن قضاوت داشته که نتیجه آن، ۲ پیروزی و ۱ شکست بوده است. 

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند