Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:12:22 GMT

ابهام در زمان و مکان برگزاری فینال لیگ دسته اول فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۳۳۴

ابهام در زمان و مکان برگزاری فینال لیگ دسته اول فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتسال شاهین کرمانشاه و هایپر کرمانشاه هفته گذشته با پیروزی مقابل تیم های نفت امیدیه و سفیر گفتمان تهران در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی لیگ برتر فوتسال شدند.

طبق آیین نامه، تیم هایی که به لیگ برتر صعود می کنند، باید فینال لیگ دسته اول را هم برگزار کنند. هنوز مشخص نیست این مسابقه چه زمانی و در کدام شهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تیم هایپر کرمانشاه درخواست داده بود فینال لیگ دسته اول به میزبانی اصفهان برگزار شود و کمیته فوتسال هم به شرط پرداخت هزینه تیم مقابل، با این درخواست موافقت کرده بود.

با این حال طبق اعلام مسئولان کمیته فوتسال، قرار است روز چهارشنبه میزبان تک بازی فینال لیگ دسته اول فوتسال تعیین شود. از تالار هندبال تهران هم به عنوان یکی از گزینه های برگزاری فینال نام برده می شود.

کد خبر 4544960 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال لیگ دسته اول فوتسال کشور کمیته فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

کد خبر 6089348

دیگر خبرها

  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • رمزگشایی از گورستان تاریخی هفتاد ملا (+عکس)