Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@01:34:03 GMT

آخرین وضعیت حکم خودروساز متخلف

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۹۴۸

آخرین وضعیت حکم خودروساز متخلف

مدیرکل تعزیرات استان تهران درباره سرنوشت شرکت خودروساز متخلف و جمع آوری ۳۰ هزار خودرو گفت: حکم این شرکت هنوز قطعی نشده است.

به گزارش مشرق، در تاریخ ۹ بهمن سال جاری بود که محمد علی اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات استان تهران خبر از دریافت اطلاعاتی در خصوص گران‌فروشی یک شرکت خودروساز داخلی داد.

بیشتر بخوانید:

رانت ۵۰ هزار میلیارد تومانی به جیب چه کسانی می‌رود؟ شکایت مردم از خودروسازان به کجا رسید؟

وی گفت: پس از محرز شدن تخلف این شرکت خودروساز، حکم جریمه ۲۶ میلیارد تومانی قطعی شد و ۳۰ هزار خودروی این شرکت خودروساز جمع‌آوری گردید که سازمان تعزیرات در حال اجرای این حکم است و پرونده‌های مربوط به تخلفات شرکت‌های خودروسازی به نوبت در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پس از گذشت بیش از ۲۰ روز از اعلام این خبر، محمد علی اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات استان تهران در مورد این شرکت خودروسازی متخلف اظهارداشت: رأی شرکت خودروسازی متخلف هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: زمانی که حکم قطعیت پیدا کرد و به مرحله اجرا برسد به مردم اعلام می‌کنیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب استان تهران تعزیرات تعزیرات حکومتی جریمه خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت