Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با حضور در یکی از بیمارستان‌های زاهدان از مجروحین حادثه تروریستی عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با حضور در یکی از بیمارستان‌های زاهدان از مجروحین حادثه تروریستی عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد در این دیدار آخرین وضعیت درمانی مجروحان بستری شده را مورد بررسی قرار داد و گفت: بحمدالله ۷ نفر از مجروحین حادثه طی چند روز گذشته به اصفهان منتقل شدند و در روز ملاقات نیز یک نفر از مجروحین به جهت بهبود نسبی به اصفهان منتقل شد و سایر مجروحان نیز تحت مراقبت کادر پزشکان متخصص قرار دارند، انشالله به زودی وضعیت آن‌ها بهبود خواهد یافت.


وی ضمن ابراز تاسف و انزجار از حادثه تروریستی زاهدان در شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه؛ برای شهدای این حادثه آرزوی علو درجات و برای خانواده‌های داغدار آنان از خداوند متعال صبر انقلابی مسئلت نمود.


گفتنی است: شامگاه چهارشنبه هفته گذشته ۲۴ -بهمن ماه- بر اثر حمله انتحاری عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم، تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و جمع دیگری مجروح شدند.

در همین زمینه: تصاویر تشییع شهدای حمله تروریستی زاهدان در اصفهان

در همین زمینه: دستور دادستان کل کشور به دادستان سیستان و بلوچستان برای برخورد با عوامل حادثه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان زاهدان گروهک تروریستی شهدای حمله تروریستی مجروحان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد

رئیس قوه قضاییه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زرندی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زرندی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران