Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با حضور در یکی از بیمارستان‌های زاهدان از مجروحین حادثه تروریستی عیادت کرد.

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با حضور در یکی از بیمارستان‌های زاهدان از مجروحین حادثه تروریستی عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد در این دیدار آخرین وضعیت درمانی مجروحان بستری شده را مورد بررسی قرار داد و گفت: بحمدالله ۷ نفر از مجروحین حادثه طی چند روز گذشته به اصفهان منتقل شدند و در روز ملاقات نیز یک نفر از مجروحین به جهت بهبود نسبی به اصفهان منتقل شد و سایر مجروحان نیز تحت مراقبت کادر پزشکان متخصص قرار دارند، انشالله به زودی وضعیت آن‌ها بهبود خواهد یافت.

وی ضمن ابراز تاسف و انزجار از حادثه تروریستی زاهدان در شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه؛ برای شهدای این حادثه آرزوی علو درجات و برای خانواده‌های داغدار آنان از خداوند متعال صبر انقلابی مسئلت نمود.گفتنی است: شامگاه چهارشنبه هفته گذشته ۲۴ -بهمن ماه- بر اثر حمله انتحاری عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم، تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و جمع دیگری مجروح شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه حادثه دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان زاهدان حادثه تروریستی مجروحان عکس جوان قتل زن پلیس تهران دستگیر مرگ حادثه تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان