Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@06:55:49 GMT

کمانداران اعزامی به بنگلادش معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۴۰۶

کمانداران اعزامی به بنگلادش معرفی شدند

از سوی کادر فنی تیم ملی، کمانداران اعزامی در رشته ریکرو زنان و مردان به مسابقات جام همبستگی کشورهای اسلامی در بنگلادش مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، مسابقات جام همبستگی سولیداریتی در رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان از چهارم اسفند در بنگلادش برگزار می‌شود که تیم ایران تنها در رشته ریکرو در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیوا شجاع مهر، پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور، نگار رجبی، کیوان ریاضی مهر، صادق اشرفی، محمدصادق کبودانی و رضا شبانی کمانداران اعزامی به بنگلادش هستند که هدایت این تیم را مجید میررحیمی، سرمربی و امید نجاری سرپرست تیم برعهده دارد.

 

تیم‌های ملی ریکرو زنان و مردان در حال حاضر در اردوی آمادگی کیش به سر می‌برند که این اردو تا ۳۰ بهمن ادامه دارد، سپس تیم سوم اسفند ساعت ۴:۴۰ صبح برای شرکت در جام همبستگی سولیداریتی که از چهارم اسفند در بنگلادش برگزار می‌شود، عازم این مسابقات خواهند شد.

 

تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیر اندازی کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه

در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان مقابل نمایندگان روسیه به ترتیب به برتری و تساوی رسیدند. 

به گزارش ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای