Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@17:54:13 GMT

اسپالتی: کاش ایکاردی هم در جشن پیروزی بود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۷۶۲

اسپالتی: کاش ایکاردی هم در جشن پیروزی بود

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان از اینکه مائورو ایکاردی در جمع شادی بازیکنان پس از پیروزی 2-1 مقابل سامپدوریا حضور نداشت، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بازوبند کاپیتانی اینترمیلان، روز چهارشنبه هفته گذشته از ایکاردی گرفته شد و به سمیر هندانوویچ سپرده شد. همین موضوع باعث بالا گرفتن اختلافات بین ایکاردی و باشگاه شد که در نهایت منجر به خط خوردن او از فهرست اینتر برای بازی با راپیدوین و سامپدوریا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شب گذشته از روی سکوها شاهد بازی بود واسپالتی از این بابت ابراز ناراحتی کرد.

 

 

 

 

او گفت:" خیلی خوشحالم که او روی سکوها بود و بیشتر خوشحال می‌شدم اگر در رختکن تیم حضور داشت و با ما پیروزی را جشن می‌گرفت زیرا پیروزی خیلی مهمی برای تیم بود و او هم عضو این تیم است بنابراین فکر می‌کنم او هم از این پیروزی مثل ما خوشحال بوده است. می‌خواهیم شرایط را به حالت نرمال برگردانیم. در رختکن و در تیم همه باید در یک مسیر گام برداریم. گام‌های بلندتری نیز وجود دارد که برای مثال بازگشت ایکاردی به رختکن و استفاده از حضور او در ترکیب تیم است."

اینتر میلان لوچانو اسپالتی (سرمربی) مائورو ایکاردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان لوچانو اسپالتی سرمربی مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد

نفت آبادان به ماندن در لیگ برتر امیدوار شده است.

طرفداری | نفت آبادان پیروزی مهمی را به دست آورد.

مس رفسنجان اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد و با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند ولی امیدهایش برای بقا زنده شد.

صنعت نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر گل: علی یوسف (19) اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از فولاد

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • وقتی قصه «سِر» به سر رسید/ روایت رختکن غمگین شیاطین سرخ در مه ۲۰۱۳
  • پیروزی 6-2 لیورپول مقابل تاتنهام (1993/5/8) / فیلم
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • انتقاد جیمی کرگر از آنتونی: خفه شو و برو رختکن!
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش