Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:26:29 GMT

یاران پادشاه برنده دیدار آل استار NBA

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۶۳۶

یاران پادشاه برنده دیدار آل استار NBA

تهران- ایرنا- در مسابقه آل استار NBA، ستاره های بسکتبال دنیا در ترکیب تیم لبرون جیمز و تیم جیانیس آنتتوکنمپو برابر هم بازی کردند که در نهایت یاران پادشاه توانستند با درخشش کوین دورانت به پیروزی برسند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شصت و نهمین دیدار آل استار لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز بین ستاره های بسکتبال دنیا برگزار شد که در پایان این دیدار تیم لبرون جیمز توانست با نتیجه 178 بر 164 برابر تیم جیانیس آنتتوکنمپو به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برای دومین دوره متوالی است که کاپیتان های هر تیم بازیکنان خود برای مسابقه را انتخاب می کنند.
این پیروزی در حالی برای یاران پادشاه رقم خورد که آنها در نیمه اول از حریف خود عقب بودند. تیم آنتتوکنمپو در کوارتر اول 53 امتیاز کسب کرد و با همین امتیازها توانست نیمه نخست را به سود خود تمام کند اما از نیمه دوم تیم جیمز صاحب توپ و میدان شد و به برتری رسید.
در این مسابقه لبرون جیمز 19 امتیاز، 8 ریباند و 4 پاس منجربه گل داشت. کوین دورانت با 31 امتیاز و 7 ریباند ارزشمندترین بازیکن مسابقه شد. در طرف مقابل نیز جیانیس آنتتوکنمپو 38 امتیاز، 11 ریباند و 5 پاس منجربه گل داشت و برای تیمش درخشید. استفان کری نیز 17 امتیاز، 9 ریباند و 7 پاس منجربه گل داشت.
عملکرد آنتتوکنمپو به قدری خوب بود که همه انتظار داشتند این بازیکن MVP شود اما شکست تیمش در پایان مسابقه باعث شد که این عنوان به دورانت برسد. او درباره این موضوع به خبرنگاران گفت: تا کوارتر سوم این عنوان را داشتم اما موتور آنها به یکباره روشن شد و این عنوان را از من گرفتند.
بعد از این مسابقه بسیاری از رسانه ها به عملکرد خوب دورانت اشاره کردند و نوشته اند که لبرون جیمز حق داشته که به عنوان بازیکن اول ستاره گلدن استیت را برای دیدار آل استار انتخاب کند.
اتفاق جالب توجه درباره این مسابقه حضور جوئل امبیدی ستاره فیلادلفیا و راس وست بروک ستاره اوکلاهاما در یک تیم بود. این دو که در لیگ NBA رقابت زیادی با هم دارند تا جایی که درگیری هایشان نیز زیاد است باید در آل استار در یک ترکیب قرار می گرفتند. زمانی که قبل از این مسابقه از وست بروک پرسیده بودند که آیا او و امبیدی می توانند فقط برای یک شب کنار هم بازی کنند او پاسخ داده بود: سوال بعدی!
دیگر اتفاق جالب این مسابقه هم بازی شدن دوباره لبرون جیمز و دواین وید بود که توانستند یک آل استار دیگر هم تجربه کنند. وید بازیکن با تجربه لیگ آمریکا اعلام کرده که آخرین فصلش را پشت سر می گذارد.
موضوع بعدی به دیرک نوتزیکی سنتر آلمانی تیم دالاس بازمی گردد که در ترکیب تیم جیانیس آنتتوکنمپو حضور داشت و سه دقیقه بازی کرد. آدام سیلور مدیر اتحادیه بسکتبال آمریکا بعد از این مسابقه به این بازیکن اشاره کرده و گفته است: وقتی دیدم که او با درد بازی می کند متوجه شدم که آخرین سال حضور نوتزیکی در NBA است.
پیش از آغاز مسابقه استفن کری و جوئل امبید به سبک والیبالی ها گرم کردند، آن هم با توپ بسکتبال که به مراتب سنگین تر از توپ والیبال است. صحنه پنجه و اسپک زدن این دو ستاره بسکتبال از صحنه های جالب حاشیه ای بازی بود.
آخرین نکته این مسابقه جذاب عملکرد بی فروغ و البته کم آنتونی دیویس ستاره نیواورلانز بود که برای تیم لبرون جیمز تنها 4 دقیقه بازی کرد.
ورزشی**ع-ح**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال ان بي اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا مقابل پاناتینایکوس رده دومی قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی که طی سه هفته گذشته روند خوبی طی کرده و با کسب یک مساوی و دو پیروزی متوالی به صدر جدول سوپر لیگ یونان رسیده بودند، سعی داشتند در دیدار خانگی مقابل پاناتینایکوس، اختلاف یک امتیازی با این تیم را بیشتر کنند که موفق به انجام این کار شدند و برد پُر گل به دست آوردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در بازی حساس و سرنوشت‌ساز در راه رسیدن به قهرمانی توانست به پیروزی ارزشمند سه بر صفر مقابل پاناتینایکوس دست پیدا کند تا 75 امتیازی شود و صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان بماند.

یاران حاج‌صفی در حالی اختلاف خود با پاناتینایکوس رده دومی را به 4 امتیاز افزایش دادند که سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری سوپر لیگ یونان دارند و این برد موجب شد شانس بیشتری نسبت به همیشه برای قهرمانی داشته باشند.

احسان حاج‌صفی، مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن حضور 90 دقیقه‌ای در دیدار مقابل پاناتینایکوس داشت و جزو بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی