Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:36:22 GMT

واکنش سعودیها به حادثه تروریستی زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۰۹۲

وزیر مشاور در امور خارجه عربستان، اتهام دخالت این کشور در حادثه تروریستی خاش را تحریف اذهان خواند. ناطقان: به نقل از واشنگتن پست، عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان روز دوشنبه با ادعای اینکه ایران بزرگترین حامی تروریست است، اظهار کرد که اتهام ایران به عربستان مبنی بر دخالت در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تحریف اذهان مردم ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرلشکر عزیز جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی خاش (سیستان و بلوچستان) گفت: اطلاعات موثق وجود دارد که نیروهای اطلاعاتی عربستان با وجود زمینه‌هایی در بلوچستان ایران و پاکستان فعالیت‌هایی را در زمینه ایجاد ناامنی انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: دولت‌های خائن عربستان و امارات بدانند صبر جمهوری اسلامی به سر آمده و حمایت از گروه‌های تکفیری را تحمل نخواهد کرد. ما انتقام خون شهیدان را از دولت‌های عربستان و امارات خواهیم گرفت و از رئیس‌جمهور و رئیس شورای امنیت ملی می‌خواهیم که دست ما را باز بگذارند و دولت پاکستان باید بداند من‌بعد باید هزینه حمایت سازمان ISI (سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان) را بپردازد و این هزینه، هزینه سنگینی خواهد بود.
منبع: ایسنا برچسب ها: عادل الجبیر ، عربستان ، امارات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عادل الجبیر عربستان امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

محسن حیدری  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان نیمه ابری است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های بهاری تا روز جمعه در سیستان و بلوچستان ادامه دارد بیان کرد: در زاهدان، نواحی شمالی، ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان چهارشنبه و پنجشنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد در برخی ساعات باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکنش جمیله علم الهدی به اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان