Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نامزدهای احتمالی ریاست فدراسیون کشتی این روزهای برای رأی جمع کردن به شدت درگیر ایرانگردی است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت ورزش هنوز زمان ثبت‌نام از کاندیداهای احراز ریاست فدراسیون کشتی را اعلام نکرده اما رقابت انتخاباتی از مدت‌ها قبل آغاز شده و گزینه‌هایی از آنها به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات فدراسیون یاد می‌شود فعالیت خود را برای رأی جمع کردن آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا یکی از کاندیداهایی که هم‌اکنون در وزارت ورزش مسئولیت دارد، تحت عنوان فعالیت‌های سازمانی خود سفرهای زیادی به استان‌های مختلف دارد و در این میان علاوه بر دیدار با مدیران کل ورزش استان‌ها، دیدارهایی نیز با روسای هیئت‌ها دارد.

نامزد احتمالی انتخابات کشتی امروز در اراک و همچنین خرم‌آباد دیدارهایی داشته و در دستور کار دارد.

با توجه به مسئولیتی که این فرد در وزارت ورزش دارد، به نظر می‌رسد کار به مراتب‌ راحت‌تری برای دیدار با اعضای مجمع و رأی جمع کردن دارد که این از اصول اخلاقی انتخاباتی به دور است. به همین دلیل انتظار می‌رود هر چه زودتر وزارت ورزش انتخابات فدراسیون کشتی را تعیین تکلیف کند تا افرادی که قصد حضور در انتخابات را دارند از پست‌های خود استعفا کرده و در شرایطی مساوی برای کسب رأی تلاش کنند.

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد