Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: بازی سختی مقابل الغرافه در انتظار تیم ما است.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل الریان قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی سختی مقابل نماینده هند انجام دادیم.فردا هم مقابل الریان بازی خیلی سختی خواهیم داشت. الغرافه تیم خیلی خوبی است.

وی ادامه داد: بازی اول مان مقابل تیم پنجاب هند را آنالیز کردیم اما با توجه به حضورمان در قطر آمده‌ایم که بازی خودمان را انجام بدهیم و پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی ادامه داد: در این مدت که جام ملت‌های آسیا بود، قطری‌ها تیم خودشان را خیلی خوب تقویت کردند. به هر حال ما به اینجا آمدیم تا بازی را ببریم. بازی فردا هم برای ما و هم برای الریان سخت است. با اطلاعات خوبی بازی فردا را آغاز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد در بازی فردا به برتری برسیم.سعی می کنیم کارهای تاکتیکی رقیب را آنالیز کنیم. ما به بازیکن خاصی از الریان نمی پردازیم و فقط کار تاکتیکی خودمان را انجام می دهیم.

سرمربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم کارهای تاکتیکی حریف را آنالیز کنیم. مطمئنا خط حمله آنها خیلی بهتر از خط دفاعی الریان است. سعی می‌کنیم جلوی نقاط قوت آنها را بگیریم.

دایی در پاسخ به این سوال که تیم آنها مشهور به تیمی است که بازیکنان جوانی دارد و این بدان معناست که تیمش تجربه کافی را ندارد، گفت: بدون شک بازی سختی مقابل الریان خواهیم داشت و جوان تیم ما و اینکه تجربه کافی را در تورنمنت آسیایی ندارد می تواند بازی را سخت تر کند. البته این را بگویم که با توجه به اینکه وقتی تیم جوانی دارید و بازیکنان باهوش خوبی دارید و به دنبال پیشرفت هستند می توانید بازی خوبی را با انگیزه بالای آنها به نمایش بگذارید و این انگیزه می تواند نداشتن تجربه را جبران کند.

دایی درباره شکسته شدن رکوردش توسط معز علی در جام ملت‌های آسیا گفت: من به او و به تیم ملی قطر تبریک می گویم. این را باید بدانید که همیشه رکوردهای فوتبالی در معرض شکسته شدن قرار دارند و این امری طبیعی است. از این فرصت استفاده می کنم و از باشگاه ، مسئولین و هواداران السد تقدیر و تشکر می کنم به خاطر زحماتی که برای من در دوران بازیگری در این باشگاه کشیدند. من همیشه السد را خانه خودم می دانم. من دوستان زیادی در باشگاه السد و کشور قطر دارم و از اینکه فرصتی برایم پیش آمد که دوباره آنها را زیارت کنم خوشحالم. در سال های اخیر السد پیشرفت خوبی داشته است و این نشان دهنده تلاش مسئولان برای پیشرفت باشگاه است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، جلیل دارا در حاشیه برگزاری اکسپو ۲۰۲۴ و در بازدید از غرفه این استان، گفت: در استان همدان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای فعال کردن ۶ زنجیره فرعی و دو زنجیره اصلی کشمش و سفال وجود دارد که به دلیل کیفیت و اقبالی که در بازار جهانی دارند تقویت کننده مبادلات تجاری و صادراتی کشور هستند.

او افزود: خوشبختانه بر اساس گزارشات استان همدان رشد کالا‌هایی از این استان که در طبقه‌بندی زنجیره ارزش قرار دارند رو‌به بالا است که امیدواریم با سیاست‌گذاری وزارت کشور در سال جدید و شعار سال که مزین به جهش تولید و مشارکت مردم است شاهد حضور مردم در افزایش تولیدات و صادرات بیشتر باشیم.

رئیس مرکز مطالعات وزارت کشور، تاکید کرد: به طور قطع برکات خوبی از جهت اشتغال، تولید و درآمدزایی از مسیر مبادلات تجاری متمرکز بر محصولات دارای زنجیره ارزش این استان که شامل کشمش، سفال، چرم، گیاهان دارویی، مبل‌و‌منبت، سنگ‌های قیمتی و پوشاک است برای این استان رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم