Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:51:49 GMT

رشد شاخص کل بورس/۵ نماد دارای بیشترین تاثیر مثبت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۴۷۱

رشد شاخص کل بورس/۵ نماد دارای بیشترین تاثیر مثبت

امروز شاخص کل بورس با ۵۵۰ واحد رشد معادل ۰.۳۵ درصد به ۱۵۶ هزار و ۷۰۵ واحد رسید در حالی که روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه شاخص کل بورس با ۹۵۸ واحد افت به کانال ۱۵۶ هزار واحد رسیده بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (دوشنبه 29 بهمن ماه) شاخص کل بورس با ۵۵۰ واحد رشد معادل ۰.۳۵ درصد به ۱۵۶ هزار و ۷۰۵ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بررسی های شبکه بانکی و اقتصادی در معاملات امروز ۵ نماد «فملی با ۱۴۰ واحد، وبملت با ۱۲۲ واحد، وتجارت با ۸۲ واحد، وبصادر با ۷۳ واحد و رمپنا با ۶۲ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

بر اساس این بررسی ها قیمت سهام نمادهای «کسرام، خاهن، رتکو، دجابر، کگاز، غدشت و قلرست» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «لسرما، فاما، کپشیر، وتوصا، کطبس، فلامی و ثامان» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام داشتند به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس در ۱۰۶ هزار و ۲۰۶ نوبت معاملاتی، یک میلیارد و ۳۸۴ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳ هزار و ۶۷۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۵۹۹ هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان رسید.

 

این در حالی است که (یکشنبه 28 بهمن ماه) شاخص کل بورس با ۹۵۸ واحد افت به کانال ۱۵۶ هزار واحد رسیده بود. یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون سهم در ۱۱۰ هزار و ۶۷۸ دفعه معامله شد. ارزش معاملات در بازار امروز ۳/۴۸۷/۱۵۷ میلیون ریال و ارزش بازار ۵/۹۷۳/۲۴۲ میلیارد ریال بود.

 

نمادهای تاثیرگذار در شاخص امروز بورس فلزی معدنی ها، بانکی‌ها و پتروشیمی‌ها بودند و نمادهای پر بیننده نیز گروه سرمایه گذاری‌ها، ​بانکی‌ها و خودرویی‌ها معرفی شدند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اصفهان خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل اردبیل زاهدان شهید مدافع وطن معاملات بورس بورس رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت